Výzvy

Výzva č. 10 – Zvyšování kvality a efektivity fungování vědeckotechnických parků, včetně inkubátorů

Prioritní osa:1. Posílení výzkumu, technologického rozvoje a inovacíSpecifický cíl
SC 1.2 Snazší vznik a rozvoj znalostně intenzivních firem
Stav:Uzavřená
Datum vyhlášení výzvy:13.1.2016
Zahájení příjmu žádostí:13.2.2016
Ukončení příjmu žádostí:31.5.2016
Celková alokace:250 mil. Kč
Alokace na váš projekt:100 mil.

Informace:

Rada hl. m. Prahy schválila dne 12. ledna 2016 vyhlášení výzvy č. 10 prioritní osy 1 Posílení výzkumu, technologického rozvoje a inovací Operačního programu Praha – pól růstu ČR k předkládání žádostí o podporu.

Text výzvy č. 10 – Zvyšování kvality a efektivity fungování vědeckotechnických parků, včetně inkubátorů

Vzor smlouvy o financování

 

Povinné přílohy žádosti o podporu, které mají ZÁVAZNOU PODOBU (kompletní výčet příloh je uveden v textu výzvy):

 

Kritéria pro hodnocení projektů:

 

V souvislosti s vyhlášením výzev upozorňujeme žadatele na související dokumenty, které jsou klíčové pro správné vyplnění žádosti a které doporučujeme pečlivě prostudovat:

 

Žádost o podporu z OP PPR se zpracovává v elektronickém formuláři v IS KP14+, který naleznete na adrese: https://mseu.mssf.cz.


Poradíme Vám s touto výzvou

    Vít Čaban
    Programový manažer
    vit.caban@praha.eu Více ...
Harmonogram výzev


Semináře


19.6.2019

Seminář pro příjemce – výzva č. 37 (PO4) – termín 19. 6. 2019


Seminář je určen pro příjemce OP PPR: 37. výzvy – Modernizace zařízení a vybavení pražských škol II. Účast na semináři je omezena z kapacitních důvodů, za každého příjemce prosíme přihlašujte maximálně dva zástupce. Program: – pravidla OP PPR pro projekty v realizaci – finanční řízení projektů – vykazování indikátorů –

28.5.2019

Seminář pro žadatele k výzvě č. 49 III.


Seminář je určen potenciálním žadatelům o dotaci ve výzvě č. 49 vyhlášené v rámci Prioritní osy 4. Výzva č. 49 je zaměřena na podporu mateřských, základních a středních škol především ve vztahu vytváření inkluzivního prostředí škol a k začleňování dětí a žáků s odlišným mateřským jazykem (dětí s OMJ). Realizace projektů přispěje k