Realizované projekty

   ***   Vyhlášeny semináře pro žadatele ve výzvě č. 28. Více informací: ZDE   ***   Dne 15. listopadu 2017 byla vyhlášena výzva č. 28 Inkluze a multikulturní vzdělávání. Bližší informace naleznete ZDE.   ***   Vyhlášen třetí seminář pro žadatele ve výzvě č. 36 a 37. Více informací: ZDE   ***   Průběžný stav věcného hodnocení projektů předložených do výzvy č. 20 – stav k 13. 11. 2017 ZDE   ***   Harmonogram výzev na rok 2018 (pracovní návrh) - více informací ZDE   ***   Vyhlášen seminář zaměřený na modul CBA pro žadatele ve výzvě č. 36 a 37. Více informací: ZDE   ***   Vyhlášeny semináře pro žadatele ve výzvě č. 36 a 37. Více informací: ZDE   ***   Dne 25. října 2017 byly vyhlášeny výzvy č. 36 Navýšení kapacity předškolního vzdělávání a zařízení pro poskytování péče o děti II a č. 37 Modernizace zařízení a vybavení pražských škol II. Bližší informace naleznete ZDE.   ***   Rada hl. m. Prahy 17. 10. 2017 schválila projekty ve výzvách č. 25, 27 a 40. Jde o projekty z oblasti „Udržitelná mobilita a energetické úspory“ a „Podpora sociálního začleňování a boj proti chudobě". Více info v rubrice Výzvy.   ***   Došlo k aktualizaci harmonogramu výzev na rok 2016. ZDE   ***   Došlo k aktualizaci harmonogramu výzev na rok 2017. ZDE   ***   Dne 20. září vstoupila v účinnost aktualizovaná pravidla pro žadatele a příjemce.   ***   41. výzva - Dne 19. 9. 2017 vydal ŘO důležité upozornění k výkladu bodu č. 4 dané výzvy. ZDE   ***   Zájemcům nabízíme služby nezávislého ombudsmana pro evropské fondy. Své dotazy zasílejte na: ombudsman@penizeproprahu.cz   ***   

Pochopení – základ soužití

Prioritní osa:4. Vzdělání a vzdělanost a podpora zaměstnanosti
Registrační číslo:CZ.07.4.68/0.0/0.0/15_005/0000069
Zaměření projektu:Cílem projektu je inkluze žáků se speciálními vzdělávacími potřebami do hlavního vzdělávacího proudu. Inkluze žáků se speciálními vzdělávacími potřebami musí probíhat ruku v ruce s jejich vnitřní motivací a vlastní psychikou, motivací jejich rodiny a také s jejich sociálním prostředím a momentální sociální situací. Projekt chce také uchopit jako podpůrný prvek rodiče žáků. Cílem je, aby žáci získali ke studiu kladný vztah a chápali jej jako chtěnou cestu k získání dobrého pracovního místa.
Žadatel:ZŠ Praha 3, Cimburkova
Partner:ne
Výše schválené podpory (Kč):1 242 087,50 Kč
Harmonogram:

Datum zahájení projektu: 1. 9. 2016
Datum ukončení projektu: 30. 6. 2018

WWW:www.cimburacka.cz

Hlavním cílem projektu je inkluze žáků se speciálními vzdělávacími potřebami do hlavního vzdělávacího proudu. Chceme přizpůsobit výukové prostředí tak, aby bylo možné co nejvíce naplnit individuální potřeby všech dětí. Účelem je připravit žáky na ty aspekty života, které souvisejí s kulturní a sociální rozmanitostí společnosti a díky poznání a seznámení se s jednotlivými kulturami předejít negativním aspektům mezikulturních kontaktů, jako jsou například xenofobie, narůstající nevraživost mezi majoritou a některými skupinami, intolerance a rasismus.

Vedlejším, ale ne méně hodnotným cílem pak je sociální integrace celých budoucích rodin, které tak naleznou cestu ze sociálního vyloučení, které je téměř vždy provázeno nulovou pracovní kvalifikací a tím velmi malou nadějí na získání slušného finančního stabilního příjmu a přenášením nových vzorů dalším generacím vyrůstajícím ve skepsi k majoritnímu světu a v chudobě.

Podpůrná opatření představují podporu pro práci pedagoga se žákem, kdy jeho vzdělávání v různé míře vyžaduje upravit průběh jeho vzdělávání. Cílem úprav je především vyrovnávat podmínky ke vzdělávání žáka, které mohou být ovlivněny mírnými problémy nebo závažnými obtížemi, které jsou způsobeny nepřipraveností žáka na školu, odlišnými životními podmínkami a odlišným kulturním prostředím, ze kterého žák vstupuje do vzdělávání.