Příběhy porozumění. Moderní výuková metoda tvůrčího psaní k vybraným tématům na 2. stupni ZŠ a SŠ
Prioritní osa: | 4. Vzdělání a vzdělanost a podpora zaměstnanosti | |
Specifický cíl: | SC 4.2 Zvýšení kvality vzdělávání prostřednictvím posílení inkluze v multikulturní společnosti | |
Registrační číslo: | CZ.07.4.68/0.0/0.0/16_037/0000305 | |
Zaměření projektu: | Hlavním cílem projektu je naučit vybranou cílovou skupinu pedagogů, jak používat při výchově žáků v oblasti lidských a občanských práv různé techniky tvůrčího psaní a touto cestou u nich rozvíjet schopnost porozumění, tolerance a respektu k jiným kulturám a hodnotovým systémům, a současně u žáků rozvíjet též kreativitu a jejich komunikační (vyjadřovací) schopnosti. Cílem projektu je tak přispět ke zvýšení porozumění, větší toleranci i respektu sociokulturní rozmanitosti a odlišným kulturním hodnotám ve školském prostředí. Centrum pro kulturní a sociální studie, z.s. | |
Žadatel: | Centrum pro kulturní a sociální studie, z.s. | |
Partner: | - | |
Výše schválené podpory: | 1 998 870,00 Kč | |
Harmonogram: | Datum zahájení projektu: 1. 11. 2017 | |
WWW: | http://homocreative.cz/ |
Projekt je zaměřen na zvyšování kompetencí pedagogů 2. stupně ZŠ a SŠ pro výchovu žáků v oblasti lidských práv a při rozvoji jejich porozumění odlišné kultuře.