Realizované projekty

   ***   Vyhlášeny semináře pro žadatele ve výzvě č. 28. Více informací: ZDE   ***   Dne 15. listopadu 2017 byla vyhlášena výzva č. 28 Inkluze a multikulturní vzdělávání. Bližší informace naleznete ZDE.   ***   Vyhlášen třetí seminář pro žadatele ve výzvě č. 36 a 37. Více informací: ZDE   ***   Průběžný stav věcného hodnocení projektů předložených do výzvy č. 20 – stav k 13. 11. 2017 ZDE   ***   Harmonogram výzev na rok 2018 (pracovní návrh) - více informací ZDE   ***   Vyhlášen seminář zaměřený na modul CBA pro žadatele ve výzvě č. 36 a 37. Více informací: ZDE   ***   Vyhlášeny semináře pro žadatele ve výzvě č. 36 a 37. Více informací: ZDE   ***   Dne 25. října 2017 byly vyhlášeny výzvy č. 36 Navýšení kapacity předškolního vzdělávání a zařízení pro poskytování péče o děti II a č. 37 Modernizace zařízení a vybavení pražských škol II. Bližší informace naleznete ZDE.   ***   Rada hl. m. Prahy 17. 10. 2017 schválila projekty ve výzvách č. 25, 27 a 40. Jde o projekty z oblasti „Udržitelná mobilita a energetické úspory“ a „Podpora sociálního začleňování a boj proti chudobě". Více info v rubrice Výzvy.   ***   Došlo k aktualizaci harmonogramu výzev na rok 2016. ZDE   ***   Došlo k aktualizaci harmonogramu výzev na rok 2017. ZDE   ***   Dne 20. září vstoupila v účinnost aktualizovaná pravidla pro žadatele a příjemce.   ***   41. výzva - Dne 19. 9. 2017 vydal ŘO důležité upozornění k výkladu bodu č. 4 dané výzvy. ZDE   ***   Zájemcům nabízíme služby nezávislého ombudsmana pro evropské fondy. Své dotazy zasílejte na: ombudsman@penizeproprahu.cz   ***   

Realizace pilotního vzdělávání programu sociálního a emočního učení (SEMU) pro pedagogické pracovníky 2. stupně základních škol

Prioritní osa:4. Vzdělání a vzdělanost a podpora zaměstnanosti
Registrační číslo:CZ.07.4.68/0.0/0.0/15_005/0000031
Zaměření projektu:Projekt podpoří osobnostní a profesní rozvoj pedagogů 2. stupně základních škol v oblasti sociálních a emočních kompetencí (SEMK).Celkem 76 pedagogů projde výcvikem v SEMK, komunikaci, kontrole a vztazích. Následuje kurz praktického využití sociálního a emočního učení v přímé pedagogické práci. Pedagogy podpoříme supervizí ve třídách při jejich výuce. Dotazováním a testováním pedagogů v úvodu, a na konci projektu ověříme dopad projektu na SEMK pedagogů.
Žadatel:Via Cordata, o. p. s.
Partner:-
Výše schválené podpory (Kč):6 972 880,50 Kč
Harmonogram:

Datum zahájení projektu: 1. 7. 2016
Datum ukončení projektu: 30. 6. 2018

WWW:www.viacordata.cz

Cílem projektu je realizace programu dalšího vzdělávání pedagogů 2. stupně základních škol v oblasti sociálních a emočních kompetencí (dále jen SEMK) a ukázat na pilotních školách v Praze jak zavést SEMU (sociální a emoční učení) do praxe. Předpokládáme, že rozvoj SEMK se projeví jako změna v rozdílu stavu sociálních a emočních kompetencí změřeném na začátku a na konci projektu. Projekt tak bude ověřovat hypotézu, že sociální a emoční kompetence lze skrze program sociálního a emočního učení pro pedagogy dostatečně rozvíjet způsobem, jehož dopad bude použitými dotazníky a testy měřitelný.

Dalším cílem je vytvořit manuál pro pedagogy SEMU pro 2. stupeň základních škol, který bude sloužit jako metodika sociálního a emočního učení – soubor návodů a konkrétních aktivit, jak s dětmi pracovat na rozvoji jejich sociálních a emočních kompetencí v třídní či běžné vyučovací hodině.

V neposlední řadě usilujeme o rozšíření povědomí o programu sociálního a emočního učení jak mezi zúčastněné pedagogické pracovníky, tak i mezi vedoucí pracovníky dalších základních škol v Praze, kteří nebyli do projektu zapojeni. Za tímto účelem uspořádáme ke konci projektu konferenci, jíž se zúčastní 100-120 pedagogů z různých školských zařízení z Prahy.