Realizované projekty

*** 37. výzva – nová pomůcka pro projekty pod 5 mil. Kč ***   ***   Příjem žádostí o podporu v 32. výzvě byl ukončen, bližší informace ZDE.   ***      ***   Vyhlášení výzvy č. 38 – Podpora vzniku a rozvoje sociálních podniků a chráněných pracovišť   ***   Odbor evropských fondů se stěhuje na novou adresu, více informací ZDE   ***   Praha podporuje inovace a rozvoj podnikání prostřednictvím voucherů za 480 milionů korun, více informací ZDE.   ***   

Realizace pilotního vzdělávání programu sociálního a emočního učení (SEMU) pro pedagogické pracovníky 2. stupně základních škol

Prioritní osa:4. Vzdělání a vzdělanost a podpora zaměstnanosti
Registrační číslo:CZ.07.4.68/0.0/0.0/15_005/0000031
Zaměření projektu:Projekt podpoří osobnostní a profesní rozvoj pedagogů 2. stupně základních škol v oblasti sociálních a emočních kompetencí (SEMK).Celkem 76 pedagogů projde výcvikem v SEMK, komunikaci, kontrole a vztazích. Následuje kurz praktického využití sociálního a emočního učení v přímé pedagogické práci. Pedagogy podpoříme supervizí ve třídách při jejich výuce. Dotazováním a testováním pedagogů v úvodu, a na konci projektu ověříme dopad projektu na SEMK pedagogů.
Žadatel:Via Cordata, o. p. s.
Partner:-
Výše schválené podpory (Kč):6 972 880,50 Kč
Harmonogram:

Datum zahájení projektu: 1. 7. 2016
Datum ukončení projektu: 30. 6. 2018

WWW:www.viacordata.cz

Cílem projektu je realizace programu dalšího vzdělávání pedagogů 2. stupně základních škol v oblasti sociálních a emočních kompetencí (dále jen SEMK) a ukázat na pilotních školách v Praze jak zavést SEMU (sociální a emoční učení) do praxe. Předpokládáme, že rozvoj SEMK se projeví jako změna v rozdílu stavu sociálních a emočních kompetencí změřeném na začátku a na konci projektu. Projekt tak bude ověřovat hypotézu, že sociální a emoční kompetence lze skrze program sociálního a emočního učení pro pedagogy dostatečně rozvíjet způsobem, jehož dopad bude použitými dotazníky a testy měřitelný.

Dalším cílem je vytvořit manuál pro pedagogy SEMU pro 2. stupeň základních škol, který bude sloužit jako metodika sociálního a emočního učení – soubor návodů a konkrétních aktivit, jak s dětmi pracovat na rozvoji jejich sociálních a emočních kompetencí v třídní či běžné vyučovací hodině.

V neposlední řadě usilujeme o rozšíření povědomí o programu sociálního a emočního učení jak mezi zúčastněné pedagogické pracovníky, tak i mezi vedoucí pracovníky dalších základních škol v Praze, kteří nebyli do projektu zapojeni. Za tímto účelem uspořádáme ke konci projektu konferenci, jíž se zúčastní 100-120 pedagogů z různých školských zařízení z Prahy.