Výzvy

Revokace výzvy č. 34 Podpora komunitního života a sociálního podnikání   ***   Byla ukončena druhá fáze hodnocení a výběru projektů ve výzvě č. 35     ***   Byla ukončena druhá fáze hodnocení a výběru projektů ve výzvě č. 34     ***   Dne 24.7.2018 byla schválena revize č. 2 OP PPR   ***   38. výzva – aktualizace informací (k 8. 8. 2018)   ***   

Výzva č. 13 – Energetické úspory v městských objektech

Prioritní osa:2. Udržitelná mobilita a energetické úsporySpecifický cíl
SC 2.1 Energetické úspory v městských objektech dosažené také s využitím vhodných obnovitených zdrojů energie, energeticky efektivních zařízení a inteligentních systémů řízení
Stav:Uzavřená
Datum vyhlášení výzvy:11.1.2016
Zahájení příjmu žádostí:11.2.2016
Ukončení příjmu žádostí:28.2.2017
Celková alokace:500 mil. Kč
Alokace na váš projekt:500 tis. Kč - 500 mil. Kč

Informace:

Rada hl. m. Prahy schválila dne 22. prosince 2015 vyhlášení výzvy č. 13. prioritní osy 2 Udržitelná mobilita a energetické úspory Operačního programu Praha – pól růstu ČR k předkládání žádostí o podporu. Výzva se týká Specifického cíle 2.1: Energetické úspory v městských objektech dosažené také s využitím vhodných obnovitelných zdrojů energie, energeticky efektivních zařízení a inteligentních systémů řízení.

V rámci této výzvy budou podpořeny projekty na zvyšování energetické efektivity v rámci objektů a technických zařízení pro zajištění městské veřejné dopravy.

Text výzvy č. 13 – platný od 23. 11. 2016

Text výzvy č. 13 – platný do 22. 11. 2016

Příloha č. 1 výzvy č. 13

Příloha č. 2 výzvy č. 13

Vzor smlouvy o financování

 

Povinné přílohy k žádosti o podporu, které mají ZÁVAZNOU PODOBU (kompletní výčet příloh je uveden v textu výzvy):

 

Kritéria pro hodnocení projektů:

 

 

V souvislosti s vyhlášením výzev upozorňujeme žadatele na související dokumenty, které jsou klíčové pro správné vyplnění žádosti a které doporučujeme pečlivě prostudovat:

 

Dále upozorňujeme žadatele, že podklady pro ekonomické hodnocení projektu, tedy Studie proveditelnosti a CBA, jsou přílohy, u nichž žadatel nemá možnost opravy či doplnění v rámci formálního hodnocení. Pokud tyto podklady nejsou předloženy v souladu se závaznou metodikou OP PPR a v požadované struktuře dle této metodiky, žádost o podporu bude vyřazena z procesu schvalování.

Žádost o podporu z OP PPR se zpracovává v elektronickém formuláři v IS KP14+, který naleznete na adrese: https://mseu.mssf.cz


Poradíme Vám s touto výzvou

    Tereza Fuka
    Programová manažerka
    tereza.fuka@praha.eu Více ...
    Eva Lepšová
    Projektová manažerka
    eva.lepsova@praha.eu Více ...
    Kateřina Skanderová
    Projektová manažerka
    katerina.skanderova@praha.eu Více ...
Harmonogram výzev


Semináře


31.7.2018

Seminář pro příjemce – výzva č. 20 (PO4) – termín 31. 7. 2018 – ZRUŠEN


SEMINÁŘ BYL ZRUŠEN Z důvodu nízkého zájmu je seminář pro příjemce 20. výzvy plánovaný na 31. 7. 2017 zrušen. Nadále je možné přihlásit se na seminář konaný tento týden ve středu 25. 7. 2018. Pokud Vám tento termín nevyhovuje, ŘO plánuje konat další seminář pro příjemce 20. výzvy koncem srpna či

25.7.2018

Seminář pro příjemce – výzva č. 20 (PO4) – termín 25. 7. 2018


Seminář je určen pro příjemce OP PPR: 20. výzvy, SC 4.1 Navýšení kapacity a zkvalitnění předškolního, základního a středního vzdělávání a zařízení pro poskytování péče o děti do 3 let, Účast na semináři je omezena z kapacitních důvodů, za každého příjemce prosíme, přihlašujte maximálně dva zástupce. Program: pravidla OP PPR pro