Kontakty

Dne 18. 10. 2018 nabývá účinnosti ustanovení § 211 odst. 3 zákona č. 134/2016 Sb. o zadávání veřejných zakázek, více informací ZDE   ***   38. výzva – aktualizace informací (k 14. 10. 2018)     ***   

Markéta Bulířová

Oddělení:Oddělení finančního řízení a kontrol
Funkce:Finanční administrátorka projektů
Prioritní osa:2. Udržitelná mobilita a energetické úspory
Adresa:MHMP, Rytířská 406/10, 110 00 Praha 1 - Staré Město
Kancelář:308
Email:marketa.bulirova@praha.eu
Telefon:

236002592

Semináře


25.9.2018

Seminář pro příjemce – výzva č. 20 (PO4) – termín 25. 9. 2018


Seminář je určen pro příjemce OP PPR: 20. výzvy, SC 4.1 Navýšení kapacity a zkvalitnění předškolního, základního a středního vzdělávání a zařízení pro poskytování péče o děti do 3 let. Účast na semináři je omezena z kapacitních důvodů, za každého příjemce prosíme, přihlašujte maximálně dva zástupce. Program: pravidla OP PPR pro

31.7.2018

Seminář pro příjemce – výzva č. 20 (PO4) – termín 31. 7. 2018 – ZRUŠEN


SEMINÁŘ BYL ZRUŠEN Z důvodu nízkého zájmu je seminář pro příjemce 20. výzvy plánovaný na 31. 7. 2017 zrušen. Nadále je možné přihlásit se na seminář konaný tento týden ve středu 25. 7. 2018. Pokud Vám tento termín nevyhovuje, ŘO plánuje konat další seminář pro příjemce 20. výzvy koncem srpna či