Výzvy

Revokace výzvy č. 34 Podpora komunitního života a sociálního podnikání   ***   Byla ukončena druhá fáze hodnocení a výběru projektů ve výzvě č. 35     ***   Byla ukončena druhá fáze hodnocení a výběru projektů ve výzvě č. 34     ***   Dne 24.7.2018 byla schválena revize č. 2 OP PPR   ***   38. výzva – aktualizace informací (k 8. 8. 2018)   ***   

Výzva č. 20 – Modernizace zařízení a vybavení pražských škol

Prioritní osa:4. Vzdělání a vzdělanost a podpora zaměstnanostiSpecifický cíl
SC 4.1 Navýšení kapacity a zkvalitnění předškolního, základního a středního vzdělávání a zařízení pro poskytování péče o děti do 3 let
Stav:Uzavřená
Datum vyhlášení výzvy:19.10.2016
Zahájení příjmu žádostí:21.11.2016
Ukončení příjmu žádostí:30.3.2017
Celková alokace:300 mil. Kč
Alokace na váš projekt:600 tis. – 15 mil. Kč

Informace:

Aktuální informace k 9. 1. 2018:

Dne 9. 1. 2018 byla u projektů předložených ve výzvě č. 20 ukončena druhá fáze hodnocení a výběru projektů „věcné hodnocení a výběr projektů“. V této fázi bylo posuzováno celkem  131 žádostí o podporu s celkovými způsobilými náklady 354 305 595,68 Kč, z toho splnilo minimální podmínky pro poskytnutí podpory v rámci věcného hodnocení celkem 98 žádostí o podporu s celkovými způsobilými náklady 227 009 009,84 Kč. Minimální podmínky pro poskytnutí podpory nesplnilo celkem 32 žádostí o podporu s celkovými způsobilými náklady 126 296 585,84 Kč.

Konečný stav věcného hodnocení projektů předložených do výzvy č. 20

U projektů, které úspěšně prošly kontrolou věcného hodnocení a výběru projektů, v současné době probíhá kontrola ex-ante.

První finanční prostředky (první záloha) mohou být vyplaceny po schválení projektů Zastupitelstvem hl. m. Prahy a uzavření smlouvy o financování. Termín úhrady záloh je na začátku roku vždy ovlivněn také uzavřením veřejných rozpočtů. Veřejné rozpočty se uzavírají v prosinci a do jejich otevření, k němuž dochází obvykle v březnu, nelze vyplácet jakékoliv finanční prostředky.



 

Dne 14. 8. 2017 byla u projektů předložených ve výzvě č. 20 ukončena první fáze hodnocení a výběru projektů „kontrola přijatelnosti a formálních náležitostí“. V této fázi bylo posuzováno celkem 146 žádostí o podporu s celkovými způsobilými náklady 387 337 614,73 Kč, z toho splnilo formální náležitosti a podmínky přijatelnosti celkem 129 žádostí o podporu s celkovými způsobilými náklady 349 853 195,57 Kč. 17 žádostí o podporu, s celkovými způsobilými náklady 37 484 419,16 Kč, bylo v rámci formálního hodnocení vyřazeno.

U projektů, které úspěšně prošly kontrolou přijatelnosti a formálních náležitostí, v současné době probíhá věcné hodnocení.


Počet předložených žádostí o podporu: 146

CZV projektu ze žádosti (Kč): 387 337 614,73

Alokace výzvy (Kč): 300 000 000


Počet úspěšných žádostí o podporu po kontrole formálních náležitostí a přijatelnosti: 129

CZV projektu ze žádosti (Kč): 349 853 195,57

 

 

Rada hl. m. Prahy schválila dne 18. 10. 2016 vyhlášení výzvy č. 20 Modernizace zařízení a vybavení pražských škol.

Výzva je zacílena na zvýšení kvality a dostupnosti infrastruktury na školách. Ve výzvě bude podporována modernizace zařízení a vybavení na školách v návaznosti na MAP/KAP. Konzultace projektových záměrů probíhají od 19. 10. 2016 do 23. 3. 2017.

 

Text výzvy č. 20 Modernizace zařízení a vybavení pražských škol

 

Povinné přílohy žádosti o podporu, které mají ZÁVAZNOU PODOBU (kompletní výčet příloh je uveden v textu výzvy):

 

Pro skupinu aktivit B je připraven seznam podporovaných oborů klíčových kompetencí (včetně technických a řemeslných oborů):

 

Kritéria pro hodnocení projektů:

 

V souvislosti s vyhlášením výzev upozorňujeme žadatele na související dokumenty, které jsou klíčové pro správné vyplnění žádosti a které doporučujeme pečlivě prostudovat:

 

Časté dotazy:

 

Dále upozorňujeme žadatele, že podklady pro ekonomické hodnocení projektu, tedy Studie proveditelnosti a CBA, jsou přílohy, u nichž žadatel nemá možnost opravy či doplnění v rámci formálního hodnocení. Pokud tyto podklady nejsou předloženy v souladu se závaznou metodikou OP PPR a v požadované struktuře dle této metodiky, žádost o podporu bude vyřazena z procesu schvalování.

 

Žádost o podporu z OP PPR se zpracovává v elektronickém formuláři v IS KP14+, který naleznete na adrese: https://mseu.mssf.cz.

 

U žádostí předložených v rámci výzvy 20 bude ověřován soulad se Strategickým rámcem investic akčního plánu (MAP/KAP). Na území hlavního města Prahy musí být Strategický rámec MAP/KAP schválen Řídícím výborem a uveřejněn na webových stránkách městské části, resp. správního obvodu nejpozději v den ukončení příjmu žádostí o podporu ve specifickém cíli 4.1 OP PPR, tj. nejpozději do 30. 3. 2017 pro žádosti podané do výzvy č. 20. Ve studii proveditelnosti musí být uvedena adresa webových stránek, kde bude Strategický rámec uveřejněn, a název investičního záměru, který je uveden v přehledu investičních priorit Strategického rámce MAP/KAP. Soulad bude ověřován ve fázi kontroly přijatelnosti a formálních náležitostí.

 

Rámec pro podporu infrastruktury pro střední školy (KAP) byl schválen usnesením Zastupitelstva HMP č. 20/25 dne 20. 10. 2016

http://skoly.praha-mesto.cz/87992_Ramec-pro-podporu-infrastruktury

 

U žádostí zaměřených na podporu speciálních škol je nutné ve Studii proveditelnosti prokázat, že plánované aktivity budou přímo využity v rámci aktivizačních programů (programy rozšiřujících kurikulum, komunitní aktivity apod.) nebo programu přechodu ze školy do práce. Žadatel musí zaručit, že nebude podporována diskriminace a segregace dětí a žáků v souladu s bodem 4.5 výzvy.

 

Semináře pro žadatele

Odbor evropských fondů MHMP připravil pro žadatele ve výzvě č. 20 seminář, který se bude konat 3. listopadu 2016 na Magistrátu hl. m. Prahy, Mariánské náměstí 2, 110 01 Praha 1, ve velké zasedací síni. Registrace na seminář bude možná prostřednictvím webových stránek www.penizeproprahu.cz v sekci Semináře.


Poradíme Vám s touto výzvou

    Lenka Pachlová
    Programová manažerka
    lenka.pachlova@praha.eu Více ...
    Nina Bořkovcová
    Projektová manažerka
    nina.borkovcova@praha.eu Více ...
    Veronika Fialová
    Projektová manažerka
    veronika.fialova@praha.eu Více ...
    Jana Olíková
    Projektová manažerka
    jana.olikova@praha.eu Více ...
Harmonogram výzev


Semináře


31.7.2018

Seminář pro příjemce – výzva č. 20 (PO4) – termín 31. 7. 2018 – ZRUŠEN


SEMINÁŘ BYL ZRUŠEN Z důvodu nízkého zájmu je seminář pro příjemce 20. výzvy plánovaný na 31. 7. 2017 zrušen. Nadále je možné přihlásit se na seminář konaný tento týden ve středu 25. 7. 2018. Pokud Vám tento termín nevyhovuje, ŘO plánuje konat další seminář pro příjemce 20. výzvy koncem srpna či

25.7.2018

Seminář pro příjemce – výzva č. 20 (PO4) – termín 25. 7. 2018


Seminář je určen pro příjemce OP PPR: 20. výzvy, SC 4.1 Navýšení kapacity a zkvalitnění předškolního, základního a středního vzdělávání a zařízení pro poskytování péče o děti do 3 let, Účast na semináři je omezena z kapacitních důvodů, za každého příjemce prosíme, přihlašujte maximálně dva zástupce. Program: pravidla OP PPR pro