Výzvy

Magistrát hlavního města Prahy vyhlašuje výběrové řízení na pozici koordinátor / koordinátorka nesrovnalostí v odboru evropských fondů. Více informací v rubrice volná místa.   ***   Magistrát hlavního města Prahy vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa programového manažera. Více informací v rubrice volná místa.   ***      ***      ***   V rubrice O programu v dokumentech naleznete novou verzi Programového dokumentu OP PPR schválenou Evropskou komisí dne 23. 5. 2017.   ***   Od 1. 7. 2017 je platná nová tabulka obvyklých mezd zveřejněná v sekci Pro příjemce   ***   Za účelem snížení administrativní zátěže příjemců upravil ŘO od 1. června 2017 povinnost zpracovávat a dokládat pracovní výkazy. Bližší informace naleznete ZDE .   ***   Ve dnech  18. 7., 20. 7., 8. 8. a 9. 8. se uskuteční semináře pro příjemce v 18. výzvě ve specifickém cíli 3.3 Posílené aktivity pro integraci, komunitní služby a prevenci.Více informaci v rubrice Semináře.   ***      ***      ***   POZOR! Došlo k aktualizaci Harmonogramu výzev na rok 2016! Změna se týká Prioritní osy 2, kde byla navýšena alokace výzvy č. 13 z 500 mil. Kč na 523 mil. Kč.   ***   Až do 31. 8. 2017 je možné předkládat žádosti ve výzvě č. 40, energetické úspory v městských objektech.   ***   

Výzva č. 20 – Modernizace zařízení a vybavení pražských škol

Prioritní osa:4. Vzdělání a vzdělanost a podpora zaměstnanostiSpecifický cíl
SC 4.1 Navýšení kapacity a zkvalitnění předškolního, základního a středního vzdělávání a zařízení pro poskytování péče o děti do 3 let
Stav:Uzavřená
Datum vyhlášení výzvy:19.10.2016
Zahájení příjmu žádostí:21.11.2016
Ukončení příjmu žádostí:30.3.2017
Celková alokace:200 mil. Kč
Alokace na váš projekt:600 tis. – 15 mil. Kč

Informace:

Rada hl. m. Prahy schválila dne 18. 10. 2016 vyhlášení výzvy č. 20 Modernizace zařízení a vybavení pražských škol.

Výzva je zacílena na zvýšení kvality a dostupnosti infrastruktury na školách. Ve výzvě bude podporována modernizace zařízení a vybavení na školách v návaznosti na MAP/KAP. Konzultace projektových záměrů probíhají od 19. 10. 2016 do 23. 3. 2017.

 

Text výzvy č. 20 Modernizace zařízení a vybavení pražských škol

 

Povinné přílohy žádosti o podporu, které mají ZÁVAZNOU PODOBU (kompletní výčet příloh je uveden v textu výzvy):

 

Pro skupinu aktivit B je připraven seznam podporovaných oborů klíčových kompetencí (včetně technických a řemeslných oborů):

 

Kritéria pro hodnocení projektů:

 

V souvislosti s vyhlášením výzev upozorňujeme žadatele na související dokumenty, které jsou klíčové pro správné vyplnění žádosti a které doporučujeme pečlivě prostudovat:

 

Dále upozorňujeme žadatele, že podklady pro ekonomické hodnocení projektu, tedy Studie proveditelnosti a CBA, jsou přílohy, u nichž žadatel nemá možnost opravy či doplnění v rámci formálního hodnocení. Pokud tyto podklady nejsou předloženy v souladu se závaznou metodikou OP PPR a v požadované struktuře dle této metodiky, žádost o podporu bude vyřazena z procesu schvalování.

 

Žádost o podporu z OP PPR se zpracovává v elektronickém formuláři v IS KP14+, který naleznete na adrese: https://mseu.mssf.cz.

 

U žádostí předložených v rámci výzvy 20 bude ověřován soulad se Strategickým rámcem investic akčního plánu (MAP/KAP). Na území hlavního města Prahy musí být Strategický rámec MAP/KAP schválen Řídícím výborem a uveřejněn na webových stránkách městské části, resp. správního obvodu nejpozději v den ukončení příjmu žádostí o podporu ve specifickém cíli 4.1 OP PPR, tj. nejpozději do 30. 3. 2017 pro žádosti podané do výzvy č. 20. Ve studii proveditelnosti musí být uvedena adresa webových stránek, kde bude Strategický rámec uveřejněn, a název investičního záměru, který je uveden v přehledu investičních priorit Strategického rámce MAP/KAP. Soulad bude ověřován ve fázi kontroly přijatelnosti a formálních náležitostí.

 

Rámec pro podporu infrastruktury pro střední školy (KAP) byl schválen usnesením Zastupitelstva HMP č. 20/25 dne 20. 10. 2016

http://skoly.praha-mesto.cz/87992_Ramec-pro-podporu-infrastruktury

 

U žádostí zaměřených na podporu speciálních škol je nutné ve Studii proveditelnosti prokázat, že plánované aktivity budou přímo využity v rámci aktivizačních programů (programy rozšiřujících kurikulum, komunitní aktivity apod.) nebo programu přechodu ze školy do práce. Žadatel musí zaručit, že nebude podporována diskriminace a segregace dětí a žáků v souladu s bodem 4.5 výzvy.

 

Semináře pro žadatele

Odbor evropských fondů MHMP připravil pro žadatele ve výzvě č. 20 seminář, který se bude konat 3. listopadu 2016 na Magistrátu hl. m. Prahy, Mariánské náměstí 2, 110 01 Praha 1, ve velké zasedací síni. Registrace na seminář bude možná prostřednictvím webových stránek www.penizeproprahu.cz v sekci Semináře.


Poradíme Vám s touto výzvou

    Lenka Pachlová
    Programový manažer
    lenka.pachlova@praha.eu Více ...
    Nina Bořkovcová
    Projektový manažer
    nina.borkovcova@praha.eu Více ...
    Veronika Fialová
    Projektový manažer
    veronika.fialova@praha.eu Více ...
    Jana Olíková
    Projektový manažer
    jana.olikova@praha.eu Více ...
Harmonogram výzev


Semináře


9.8.2017

Seminář pro příjemce – výzva č. 18 (PO3) – 9. 8. 2017


Informace: Seminář je určen pro příjemce OP PPR v 18. výzvě, ve specifickém cíli 3.3 Posílené aktivity pro integraci, komunitní služby a prevenci. Účast na semináři je omezena z kapacitních důvodů, za každého příjemce prosím přihlašujte maximálně dva zástupce. Program: pravidla OP PPR pro projekty v realizaci, finanční řízení projektů, vykazování indikátorů,

8.8.2017

Seminář pro příjemce – výzva č. 18 (PO3) – 8. 8. 2017


Informace: Seminář je určen pro příjemce OP PPR v 18. výzvě, ve specifickém cíli 3.3 Posílené aktivity pro integraci, komunitní služby a prevenci. Účast na semináři je omezena z kapacitních důvodů, za každého příjemce prosím přihlašujte maximálně dva zástupce. Program: pravidla OP PPR pro projekty v realizaci, finanční řízení projektů, vykazování indikátorů,