Výzvy

Dne 18. 4. 2018 byla u projektů předložených ve výzvě č. 34 ukončena první fáze hodnocení a výběru projektů „kontrola přijatelnosti a formálních náležitostí“. ZDE   ***   Upřesnění pro žadatele k vyplnění datové položky „Datum výchozí hodnoty indikátoru“ v rubrice Aktuality   ***   Pro příjemce byla publikována ČJ-AJ Karta účastníka - rubrika Aktuality   ***   15. 3. vyšlo první letošní číslo Zpráv z pólu. Bulletin je ke stažení zde.   ***   Zaměstnanci Magistrátu mohou přihlásit své děti do 2 podnikových dětských skupin. Více info s sekci Aktuality.   ***   

Výzva č. 22 – Zvýšení dostupnosti zařízení péče o děti

Prioritní osa:4. Vzdělání a vzdělanost a podpora zaměstnanostiSpecifický cíl
SC 4.3 Zvýšení dostupnosti zařízení péče o děti
Stav:Uzavřená
Datum vyhlášení výzvy:29.9.2016
Zahájení příjmu žádostí:31.10.2016
Ukončení příjmu žádostí:14.12.2017
Celková alokace:125 mil. Kč
Alokace na váš projekt:942 000 – 7 443 912 Kč

Informace:

Zastupitelstvo hl. m. Prahy dne 14. prosince 2017 schválilo poskytnutí podpory projektu předloženého v rámci 22. výzvy Operačního programu Praha – pól růstu ČR.  Podpora bude tedy směřovat do oblasti „Zvýšení dostupnosti zařízení péče o děti“. V této výzvě byl schválen 1 projekt v celkové výši 3,1 mil. Kč. Vybraný projekt je zaměřen na provoz dětské skupiny.

Usnesení ZHMP: ZDE


K 14. 12. 2017 (datum ukončení příjmu žádostí) bylo do této výzvy podáno celkem 27 projektů v celkové výši 125 095 680 Kč, což činí 100,08 % z celkové alokace výzvy.

Počet schválených žádostí o podporu v ZHMP – 17

Objem schválených žádostí o podporu v ZHMP – 88 945 620 Kč, což činí  71,2 % z celkové alokace výzvy

Počet žádostí o podporu v procesu hodnocení – 5, v celkové výši 16 368 060 Kč

Počet žádostí stažených žadatelem – 3, v celkové výši 11 304 000 Kč

Počet vyřazených žádostí v rámci ex-ante kontroly – 2, v celkové výši 8 478 000 Kč


Rada hl. m. Prahy schválila dne 26. srpna 2016 vyhlášení výzvy č. 22 Zvýšení dostupnosti zařízení péče o děti Operačního programu Praha – pól růstu ČR.

 

Text výzvy č. 22 Zvýšení dostupnosti zařízení péče o děti

Vzor Smlouvy o financování k projektům 22. výzvy

Vzor Podmínek realizace k projektům 22. výzvy

 

Povinné přílohy žádosti o podporu, které mají ZÁVAZNOU PODOBU (kompletní výčet příloh je uveden v textu výzvy):

Informace o vlastnické a ovládací struktuře žadatele

 

Specifické pokyny pro žadatele ve výzvě č. 22:

Pokyny k vyplnění žádosti v IS KP14+ u výzvy č. 22 (jednotkové náklady)

 

V souvislosti s vyhlášením výzev upozorňujeme žadatele na související dokumenty, které jsou klíčové pro správné vyplnění žádosti a které doporučujeme pečlivě prostudovat:

 

Žádost o podporu z OP PPR se zpracovává v elektronickém formuláři v IS KP14+, který naleznete na adrese: https://mseu.mssf.cz.

 

Souhrnný záznam o docházce dětí a Souhrnný záznam o docházce pečující osoby, která získala v rámci projektu profesní kvalifikaci

vzor Prohlášení o docházce dětí potvrzené rodičem – uvedený vzor není závazný, v případě použití vlastního formuláře je však třeba, aby sestava docházky dítěte byla vyhotovena za každý kalendářní měsíc a prohlášení obsahovalo tyto údaje:

  • registrační číslo projektu,
  • název projektu,
  • název příjemce,
  • identifikační údaje dítěte (jméno, příjmení),
  • údaje o příchodu a odchodu dítěte v konkrétní dny,
  • jméno a příjmení rodiče,
  • datum a podpis rodiče,
  • povinné prvky vizuální identity.

 

Semináře pro žadatele

Pro žadatele připravil odbor evropských fondů MHMP seminář, který se uskuteční dne 14. 10. 2016 od 9:00 hod. Místo konání Magistrát hl. m. Prahy, Mariánské nám. 2, Praha 1, Velká zasedací síň. Registrace probíhá na webových stránkách www.penizeproprahu.cz, na záložce Semináře.


Poradíme Vám s touto výzvou

    Lenka Pachlová
    Programová manažerka
    lenka.pachlova@praha.eu Více ...
    Nina Bořkovcová
    Projektová manažerka
    nina.borkovcova@praha.eu Více ...
Harmonogram výzev


Semináře


5.3.2018

Výzva č. 38 – Podpora vzniku a rozvoje sociálních podniků a chráněných pracovišť


Seminář je určen potenciálním žadatelům o dotace ve výzvě č. 38, ve specifickém cíli 3.2 Podpora vzniku a rozvoje sociálních podniků a chráněných pracovišť. Program: 8:45 Registrace účastníků 9:00 Zahájení semináře 9:05 Podpora sociálního podnikání v ČR pokračuje (MPSV) 9:20 Zaměření 38. výzvy pro prioritní osu 3, specifický cíl 3.2

16.2.2018

Seminář: Metodika kalkulace vyrovnávací platby SGEI – termín 16. 2. 2018


Seminář je určen příjemcům a žadatelům, kteří realizují nebo připravují projekty sociálního bydlení, na které se bude vztahovat veřejná podpora v režimu SGEI. K dispozici je vzor formuláře pro kalkulaci vyrovnávací platby. Doporučujeme jeho vyplnění již před konáním semináře, abyste měli možnost přímo na semináři konzultovat konkrétní dotazy/problémy, které jsou spojeny s výpočtem