Výzvy

Revokace výzvy č. 34 Podpora komunitního života a sociálního podnikání   ***   Byla ukončena druhá fáze hodnocení a výběru projektů ve výzvě č. 35     ***   Byla ukončena druhá fáze hodnocení a výběru projektů ve výzvě č. 34     ***   Dne 24.7.2018 byla schválena revize č. 2 OP PPR   ***   38. výzva – aktualizace informací (k 8. 8. 2018)   ***   

Výzva č. 25 – Podpora vzniku a rozvoje sociálních podniků a chráněných pracovišť

Prioritní osa:3. Podpora sociálního začleňování a boj proti chudoběSpecifický cíl
SC 3.2 Posílená infrastruktura pro sociální podnikání
Stav:Uzavřená
Datum vyhlášení výzvy:17.10.2016
Zahájení příjmu žádostí:21.11.2016
Ukončení příjmu žádostí:20.4.2017
Celková alokace:65 mil. Kč
Alokace na váš projekt:500 tis. Kč – 4 mil. Kč

Informace:

Rada hl. m. Prahy schválila dne 11. října 2016 vyhlášení výzvy č. 25 Podpora vzniku a rozvoje sociálních podniků a chráněných pracovišť Operačního programu Praha – pól růstu ČR k předkládání žádostí o podporu.

Tato výzva je zacílena na vznik a rozvoj sociálních podniků, včetně podniků propojujících své sociální podnikání s různými formami sociálních služeb (např. s chráněným či azylovým bydlením) či komunitních aktivit. Tato výzva je také zacílena na vznik a rozvoj chráněných pracovišť. Konzultace projektových záměrů probíhají od 18. 10. 2016 do 20. 4. 2017.

 

Text výzvy č. 25 – Podpora vzniku a rozvoje sociálních podniků a chráněných pracovišť

Vzor smlouvy o financování

 

Povinné přílohy žádosti o podporu, které mají ZÁVAZNOU PODOBU (kompletní výčet příloh je uveden v textu výzvy):

 

Kritéria pro hodnocení projektů:

 

V souvislosti s vyhlášením výzev upozorňujeme žadatele na související dokumenty, které jsou klíčové pro správné vyplnění žádosti a které doporučujeme pečlivě prostudovat

Dále upozorňujeme žadatele, že podklady pro ekonomické hodnocení projektu, tedy Studie proveditelnosti a CBA, jsou přílohy, u nichž žadatel nemá možnost opravy či doplnění v rámci formálního hodnocení. Pokud tyto podklady nejsou předloženy v souladu se závaznou metodikou OP PPR a v požadované struktuře dle této metodiky, žádost o podporu bude vyřazena z procesu schvalování.

 

Žádost o podporu z OP PPR se zpracovává v elektronickém formuláři v IS KP14+, který naleznete na adrese: https://mseu.mssf.cz.

 

Semináře pro žadatele

Pro žadatele připraví odbor evropských fondů MHMP semináře. Termíny konání seminářů budou upřesněny koncem října v sekci Semináře.


Poradíme Vám s touto výzvou

    Aneta Raková
    Projektová manažerka
    aneta.rakova@praha.eu Více ...
    Monika Ettlerová
    Projektová manažerka
    monika.ettlerova@praha.eu Více ...
    Karolina Špačková
    Projektová manažerka
    karolina.spackova@praha.eu Více ...
Harmonogram výzev


Semináře


31.7.2018

Seminář pro příjemce – výzva č. 20 (PO4) – termín 31. 7. 2018 – ZRUŠEN


SEMINÁŘ BYL ZRUŠEN Z důvodu nízkého zájmu je seminář pro příjemce 20. výzvy plánovaný na 31. 7. 2017 zrušen. Nadále je možné přihlásit se na seminář konaný tento týden ve středu 25. 7. 2018. Pokud Vám tento termín nevyhovuje, ŘO plánuje konat další seminář pro příjemce 20. výzvy koncem srpna či

25.7.2018

Seminář pro příjemce – výzva č. 20 (PO4) – termín 25. 7. 2018


Seminář je určen pro příjemce OP PPR: 20. výzvy, SC 4.1 Navýšení kapacity a zkvalitnění předškolního, základního a středního vzdělávání a zařízení pro poskytování péče o děti do 3 let, Účast na semináři je omezena z kapacitních důvodů, za každého příjemce prosíme, přihlašujte maximálně dva zástupce. Program: pravidla OP PPR pro