Výzvy

Dne 18. 10. 2018 nabývá účinnosti ustanovení § 211 odst. 3 zákona č. 134/2016 Sb. o zadávání veřejných zakázek, více informací ZDE   ***   38. výzva – aktualizace informací (k 14. 10. 2018)     ***   

Výzva č. 35 – Podpora sociálních služeb, komunitního života a sociálního bydlení

Prioritní osa:3. Podpora sociálního začleňování a boj proti chudoběSpecifický cíl
SC 3.1 Posílená sociální infrastruktura pro integraci, komunitní služby a prevenci
Stav:Uzavřená
Datum vyhlášení výzvy:20.9.2017
Zahájení příjmu žádostí:23.10.2017
Ukončení příjmu žádostí:23.3.2018
Celková alokace:300 mil. Kč
Alokace na váš projekt:0,5 - 55 mil. Kč

Informace:

Rada hl. m. Prahy schválila dne 19. 9. 2017 vyhlášení výzvy č. 35 Podpora sociálních služeb, komunitního života a sociálního bydlení.

Tato výzva je zaměřena na posílení sociální infrastruktury pro integraci, komunitní služby a prevenci. Mezi podporované aktivity patří vznik a rozvoj kulturně komunitního centra nebo vznik a rozvoj bytů sociálního bydlení. Podpořen bude také vznik a rozvoj sociálních služeb, mezi které patří například azylové domy, nízkoprahová denní centra, terénní programy, domy na půl cesty, kontaktní centra a krizová pomoc. Konzultace projektových záměrů probíhají od 20. 9. 2017 do 23. 3. 2018.

 

Text výzvy č. 35 – Podpora sociálních služeb, komunitního života a sociálního bydlení

 


Povinné přílohy žádosti o podporu, které mají ZÁVAZNOU PODOBU (kompletní výčet příloh je uveden v textu výzvy):

Metodika Studie proveditelnosti

Informace o vlastnické a ovládací struktuře žadatele

Podklady pro posouzení finančního zdraví

Kritéria pro hodnocení projektů:

Kritéria pro kontrolu přijatelnosti a formálních náležitostí

Kritéria pro věcné hodnocení pro aktivity 3.1.1 a 3.1.2

Kritéria pro věcné hodnocení pro aktivity 3.1.3

 

V souvislosti s vyhlášením výzev upozorňujeme žadatele na související dokumenty, které jsou klíčové pro správné vyplnění žádosti a které doporučujeme pečlivě prostudovat:

 

Dále upozorňujeme žadatele, že podklady pro ekonomické hodnocení projektu, tedy Studie proveditelnosti a CBA, jsou přílohy, u nichž žadatel nemá možnost opravy či doplnění v rámci formálního hodnocení. Pokud tyto podklady nejsou předloženy v souladu se závaznou metodikou OP PPR a v požadované struktuře dle této metodiky, žádost o podporu bude vyřazena z procesu schvalování.

Žádost o podporu z OP PPR se zpracovává v elektronickém formuláři v IS KP14+, který naleznete na adrese: https://mseu.mssf.cz.

 

Semináře pro žadatele

Odbor evropských fondů MHMP připravuje pro žadatele ve výzvě č. 35 seminář, který se bude konat 19. října 2017. Registrace na seminář bude možná prostřednictvím webových stránek www.penizeproprahu.cz v sekci Semináře.

 


Poradíme Vám s touto výzvou

    Petra Altmannová
    Programová manažerka
    petra.altmannova@praha.eu Více ...
    Monika Ettlerová
    Projektová manažerka
    monika.ettlerova@praha.eu Více ...
    Blanka Kučerová
    Projektová manažerka
    blanka.kucerova@praha.eu Více ...
    Aneta Raková
    Projektová manažerka
    aneta.rakova@praha.eu Více ...
    Karolina Špačková
    Projektová manažerka
    karolina.spackova@praha.eu Více ...
Harmonogram výzev


Semináře


25.9.2018

Seminář pro příjemce – výzva č. 20 (PO4) – termín 25. 9. 2018


Seminář je určen pro příjemce OP PPR: 20. výzvy, SC 4.1 Navýšení kapacity a zkvalitnění předškolního, základního a středního vzdělávání a zařízení pro poskytování péče o děti do 3 let. Účast na semináři je omezena z kapacitních důvodů, za každého příjemce prosíme, přihlašujte maximálně dva zástupce. Program: pravidla OP PPR pro

31.7.2018

Seminář pro příjemce – výzva č. 20 (PO4) – termín 31. 7. 2018 – ZRUŠEN


SEMINÁŘ BYL ZRUŠEN Z důvodu nízkého zájmu je seminář pro příjemce 20. výzvy plánovaný na 31. 7. 2017 zrušen. Nadále je možné přihlásit se na seminář konaný tento týden ve středu 25. 7. 2018. Pokud Vám tento termín nevyhovuje, ŘO plánuje konat další seminář pro příjemce 20. výzvy koncem srpna či