Výzvy

Revokace výzvy č. 34 Podpora komunitního života a sociálního podnikání   ***   Byla ukončena druhá fáze hodnocení a výběru projektů ve výzvě č. 35     ***   Byla ukončena druhá fáze hodnocení a výběru projektů ve výzvě č. 34     ***   Dne 24.7.2018 byla schválena revize č. 2 OP PPR   ***   38. výzva – aktualizace informací (k 8. 8. 2018)   ***   

Výzva č. 36 – Navýšení kapacity předškolního vzdělávání a zařízení pro poskytování péče o děti II

Prioritní osa:4. Vzdělání a vzdělanost a podpora zaměstnanostiSpecifický cíl
SC 4.1 Navýšení kapacity a zkvalitnění předškolního, základního a středního vzdělávání a zařízení pro poskytování péče o děti do 3 let
Stav:Uzavřená
Datum vyhlášení výzvy:25.10.2017
Zahájení příjmu žádostí:27.11.2017
Ukončení příjmu žádostí:28.6.2018
Celková alokace:130 mil. Kč
Alokace na váš projekt:500 tis. Kč - 40 mil. Kč

Informace:

Dne 28. 6. 2018 v 16:00 byl ukončen příjem žádostí ve výzvě č. 36 – Navýšení kapacity předškolního vzdělávání a zařízení pro poskytování péče o děti II. Celkem bylo předloženo 15 žádostí v objemu 261,07 mil. Kč (201 % alokace výzvy, jež je 130 mil. Kč).

Jedná se o průběžnou výzvu, první dva podané projekty již byly schváleny v ZHMP v květnu – v objemu 21,8 mil. Kč.


Zastupitelstvo hl. m. Prahy dne 17. května 2018 schválilo poskytnutí podpory 2 projektům předložených v rámci 36. výzvy Operačního programu Praha – pól růstu ČR. Podpora bude tedy směřovat do oblasti „Navýšení kapacity předškolního vzdělávání a zařízení pro poskytování péče o děti “.  Celková výše projektů činí 21,79 mil. Kč.

Usnesení ZHMP: ZDE



K 28. 6. 2018 bylo předloženo 15 žádostí v celkové výši 261 067 326,11 Kč, což činí 201 % z celkové alokace výzvy (130 mil. Kč).


Počet schválených žádostí o podporu v ZHMP – 2

Počet žádostí o podporu v procesu formálního hodnocení – 13

Počet žádostí o podporu v procesu věcného hodnocení – 0

Počet žádostí, u kterých probíhá ex-ante kontrola – 1 v objemu 7 014 598 Kč

Počet žádostí, u kterých byl uzavřen právní akt – 1

Počet žádostí stažených žadatelem – 0


Rada hl. m. Prahy schválila dne 24. 10. 2017 vyhlášení výzvy č. 36 Navýšení kapacity předškolního vzdělávání a zařízení pro poskytování péče o děti II.

Účelem vyhlášené výzvy je rozšířit potenciál zaměstnanosti rodičů s malými dětmi, navýšit kapacitu cenově dostupných zařízení péče o děti do zahájení povinné školní docházky a zajistit rovný přístup ke vzdělávání. Konzultace projektových záměrů probíhají od 25. října do 24. května 2018.

Text výzvy č. 36 – Navýšení kapacity předškolního vzdělávání a zařízení pro poskytování péče o děti II.

Text výzvy č. 36 (verze pro tisk)

Vzor Smlouvy o financování pro projekty 36. výzvy

 

Povinné přílohy žádosti o podporu (kompletní výčet příloh je uveden v textu výzvy):

 

Povinné přílohy předkládané při předložení žádosti o podporu dle charakteru projektu, tzn. relevantní pouze pro některé projekty (tj. příloha je obsahově či jinak relevantní):

  • Podklady pro ekonomické hodnocení projektu – Finanční analýza a zjednodušená ekonomická analýza zpracovaná v modulu CBA v MS2014+ (předkládané projekty s celkovými způsobilými výdaji do 5 mil. Kč tuto přílohu nedokládají, viz Metodika pro zpracování studie proveditelnosti pro prioritní osu 4)
  • Projektová dokumentace
  • Rozpočet stavebních výdajů projektu
  • Územní souhlas, územní rozhodnutí a další dokumenty – dle zákona č. 183/2006 Sb., stavební zákon, ve znění pozdějších předpisů
  • Doklady o právní subjektivitě žadatele (pokud nedojde k validaci přes IČ v MS2014+)
  • Stanovisko k posouzení vlivů na životní prostředí
  • Výpis z rejstříku škol (mateřské školy)

 

Kritéria pro hodnocení projektů:

 

V souvislosti s vyhlášením výzev upozorňujeme žadatele na související dokumenty, které jsou klíčové pro správné vyplnění žádosti a které doporučujeme pečlivě prostudovat:

 

Časté dotazy:

 

Dále upozorňujeme žadatele, že podklady pro ekonomické hodnocení projektu, tedy Studie proveditelnosti a CBA, jsou přílohy, u nichž žadatel nemá možnost opravy či doplnění v rámci formálního hodnocení. Pokud tyto podklady nejsou předloženy v souladu se závaznou metodikou OP PPR a v požadované struktuře dle této metodiky, žádost o podporu bude vyřazena z procesu schvalování.

Žádost o podporu z OP PPR se zpracovává v elektronickém formuláři v IS KP14+, který naleznete na adrese: https://mseu.mssf.cz.

 

Semináře pro žadatele

Odbor evropských fondů MHMP připravil pro žadatele ve výzvě č. 36 seminář, který se bude konat 21. listopadu 2017 od 13:00 do 17:00 a 30. listopadu 2017 od 9:30 do 13:00, ve Škodově paláci, Jungmannova 35/29, 110 00 Praha 1, v zasedací místnosti č. 201. Registrace na seminář bude možná prostřednictvím webových stránek www.penizeproprahu.cz v sekci Semináře. Seminář 21. 11. 2017 a Seminář 30. 11. 2017.

Seminář pro žadatele – modul CBA

Odbor evropských fondů MHMP připravil pro žadatele ve výzvě č. 36 – Navýšení kapacity předškolního vzdělávání a zařízení pro poskytování péče o děti II a výzvě č. 37 – Modernizace zařízení a vybavení pražských škol II seminář zaměřený na modul CBA.

Seminář se bude konat 30. listopadu 2017 od 14:00 do 15:00, ve Škodově paláci, Jungmannova 35/29, 110 00 Praha 1, v zasedací místnosti č. 201. Registrace na seminář je možná prostřednictvím webových stránek www.penizeproprahu.cz v sekci Semináře.


Poradíme Vám s touto výzvou

    Lenka Pachlová
    Programová manažerka
    lenka.pachlova@praha.eu Více ...
    Nina Bořkovcová
    Projektová manažerka
    nina.borkovcova@praha.eu Více ...
    Jana Olíková
    Projektová manažerka
    jana.olikova@praha.eu Více ...
    Veronika Fialová
    Projektová manažerka
    veronika.fialova@praha.eu Více ...
    Martina Vošvrdová
    Projektová manažerka
    martina.vosvrdova@praha.eu Více ...
    Kristýna Hulová
    Projektová manažerka
    kristyna.hulova@praha.eu Více ...
Harmonogram výzev


Semináře


31.7.2018

Seminář pro příjemce – výzva č. 20 (PO4) – termín 31. 7. 2018 – ZRUŠEN


SEMINÁŘ BYL ZRUŠEN Z důvodu nízkého zájmu je seminář pro příjemce 20. výzvy plánovaný na 31. 7. 2017 zrušen. Nadále je možné přihlásit se na seminář konaný tento týden ve středu 25. 7. 2018. Pokud Vám tento termín nevyhovuje, ŘO plánuje konat další seminář pro příjemce 20. výzvy koncem srpna či

25.7.2018

Seminář pro příjemce – výzva č. 20 (PO4) – termín 25. 7. 2018


Seminář je určen pro příjemce OP PPR: 20. výzvy, SC 4.1 Navýšení kapacity a zkvalitnění předškolního, základního a středního vzdělávání a zařízení pro poskytování péče o děti do 3 let, Účast na semináři je omezena z kapacitních důvodů, za každého příjemce prosíme, přihlašujte maximálně dva zástupce. Program: pravidla OP PPR pro