Výzvy

V systému ISKP14+ nastal problém se zobrazováním rozpočtu, více informací ZDE   ***   Dne 17. ledna 2018 byla vyhlášena výzva č. 39 Zvyšování kvality a efektivity fungování podpůrné inovační infrastruktury III. Bližší informace naleznete ZDE.   ***   Odbor evropských fondů se stěhuje na novou adresu, více informaci ZDE   ***   Praha podporuje inovace a rozvoj podnikání prostřednictvím voucherů za 480 milionů korun, více informací ZDE.   ***   41. výzva - Dne 19. 9. 2017 vydal ŘO důležité upozornění k výkladu bodu č. 4 dané výzvy. ZDE   ***   

Výzva č. 36 – Navýšení kapacity předškolního vzdělávání a zařízení pro poskytování péče o děti II

Prioritní osa:4. Vzdělání a vzdělanost a podpora zaměstnanostiSpecifický cíl
SC 4.1 Navýšení kapacity a zkvalitnění předškolního, základního a středního vzdělávání a zařízení pro poskytování péče o děti do 3 let
Stav:Příjem žádostí
Datum vyhlášení výzvy:25.10.2017
Zahájení příjmu žádostí:27.11.2017
Ukončení příjmu žádostí:28.6.2018
Celková alokace:130 mil. Kč
Alokace na váš projekt:500 tis. Kč - 40 mil. Kč

Informace:

Rada hl. m. Prahy schválila dne 24. 10. 2017 vyhlášení výzvy č. 36 Navýšení kapacity předškolního vzdělávání a zařízení pro poskytování péče o děti II.

Účelem vyhlášené výzvy je rozšířit potenciál zaměstnanosti rodičů s malými dětmi, navýšit kapacitu cenově dostupných zařízení péče o děti do zahájení povinné školní docházky a zajistit rovný přístup ke vzdělávání. Konzultace projektových záměrů probíhají od 25. října do 24. května 2018.

Text výzvy č. 36 – Navýšení kapacity předškolního vzdělávání a zařízení pro poskytování péče o děti II.

Text výzvy č. 36 (verze pro tisk)

 

Povinné přílohy žádosti o podporu (kompletní výčet příloh je uveden v textu výzvy):

 

Povinné přílohy předkládané při předložení žádosti o podporu dle charakteru projektu, tzn. relevantní pouze pro některé projekty (tj. příloha je obsahově či jinak relevantní):

  • Podklady pro ekonomické hodnocení projektu – Finanční analýza a zjednodušená ekonomická analýza zpracovaná v modulu CBA v MS2014+ (předkládané projekty s celkovými způsobilými výdaji do 5 mil. Kč tuto přílohu nedokládají, viz Metodika pro zpracování studie proveditelnosti pro prioritní osu 4)
  • Projektová dokumentace
  • Rozpočet stavebních výdajů projektu
  • Územní souhlas, územní rozhodnutí a další dokumenty – dle zákona č. 183/2006 Sb., stavební zákon, ve znění pozdějších předpisů
  • Doklady o právní subjektivitě žadatele (pokud nedojde k validaci přes IČ v MS2014+)
  • Stanovisko k posouzení vlivů na životní prostředí
  • Výpis z rejstříku škol (mateřské školy)

 

Kritéria pro hodnocení projektů:

 

V souvislosti s vyhlášením výzev upozorňujeme žadatele na související dokumenty, které jsou klíčové pro správné vyplnění žádosti a které doporučujeme pečlivě prostudovat:

 

Časté dotazy:

 

Dále upozorňujeme žadatele, že podklady pro ekonomické hodnocení projektu, tedy Studie proveditelnosti a CBA, jsou přílohy, u nichž žadatel nemá možnost opravy či doplnění v rámci formálního hodnocení. Pokud tyto podklady nejsou předloženy v souladu se závaznou metodikou OP PPR a v požadované struktuře dle této metodiky, žádost o podporu bude vyřazena z procesu schvalování.

Žádost o podporu z OP PPR se zpracovává v elektronickém formuláři v IS KP14+, který naleznete na adrese: https://mseu.mssf.cz.

 

Semináře pro žadatele

Odbor evropských fondů MHMP připravil pro žadatele ve výzvě č. 36 seminář, který se bude konat 21. listopadu 2017 od 13:00 do 17:00 a 30. listopadu 2017 od 9:30 do 13:00, ve Škodově paláci, Jungmannova 35/29, 110 00 Praha 1, v zasedací místnosti č. 201. Registrace na seminář bude možná prostřednictvím webových stránek www.penizeproprahu.cz v sekci Semináře. Seminář 21. 11. 2017 a Seminář 30. 11. 2017.

Seminář pro žadatele – modul CBA

Odbor evropských fondů MHMP připravil pro žadatele ve výzvě č. 36 – Navýšení kapacity předškolního vzdělávání a zařízení pro poskytování péče o děti II a výzvě č. 37 – Modernizace zařízení a vybavení pražských škol II seminář zaměřený na modul CBA.

Seminář se bude konat 30. listopadu 2017 od 14:00 do 15:00, ve Škodově paláci, Jungmannova 35/29, 110 00 Praha 1, v zasedací místnosti č. 201. Registrace na seminář je možná prostřednictvím webových stránek www.penizeproprahu.cz v sekci Semináře.


Poradíme Vám s touto výzvou

    Lenka Pachlová
    Programový manažer
    lenka.pachlova@praha.eu Více ...
    Nina Bořkovcová
    Projektový manažer
    nina.borkovcova@praha.eu Více ...
    Jana Olíková
    Projektový manažer
    jana.olikova@praha.eu Více ...
    Veronika Fialová
    Projektový manažer
    veronika.fialova@praha.eu Více ...
    Martina Vošvrdová
    Projektový manažer
    martina.vosvrdova@praha.eu Více ...
    Kristýna Hulová
    Projektový manažer
    kristyna.hulova@praha.eu Více ...
Harmonogram výzev


Semináře


28.2.2018

Seminář pro příjemce – výzva č. 21 (PO4) – termín 28. 2. 2018


Seminář je určen pro příjemce OP PPR v 21. výzvě, ve specifickém cíli 4.2 Zvýšení kvality vzdělávání prostřednictvím posílení inkluze v multikulturní společnosti. Účast na semináři je omezena z kapacitních důvodů, prosíme, přihlašujte maximálně dva zástupce za organizaci. Program: pravidla OP PPR pro projekty v realizaci, finanční řízení projektů, vykazování

22.2.2018

Seminář pro příjemce – výzva č. 21 (PO4) – termín 22. 2. 2018


Seminář je určen pro příjemce OP PPR v 21. výzvě, ve specifickém cíli 4.2 Zvýšení kvality vzdělávání prostřednictvím posílení inkluze v multikulturní společnosti. Účast na semináři je omezena z kapacitních důvodů, prosíme, přihlašujte maximálně dva zástupce za organizaci. Program: pravidla OP PPR pro projekty v realizaci, finanční řízení projektů, vykazování