Výzvy

Dne 18. 4. 2018 byla u projektů předložených ve výzvě č. 34 ukončena první fáze hodnocení a výběru projektů „kontrola přijatelnosti a formálních náležitostí“. ZDE   ***   Upřesnění pro žadatele k vyplnění datové položky „Datum výchozí hodnoty indikátoru“ v rubrice Aktuality   ***   Pro příjemce byla publikována ČJ-AJ Karta účastníka - rubrika Aktuality   ***   15. 3. vyšlo první letošní číslo Zpráv z pólu. Bulletin je ke stažení zde.   ***   Zaměstnanci Magistrátu mohou přihlásit své děti do 2 podnikových dětských skupin. Více info s sekci Aktuality.   ***   

Výzva č. 37 – Modernizace zařízení a vybavení pražských škol II

Prioritní osa:4. Vzdělání a vzdělanost a podpora zaměstnanostiSpecifický cíl
SC 4.1 Navýšení kapacity a zkvalitnění předškolního, základního a středního vzdělávání a zařízení pro poskytování péče o děti do 3 let
Stav:Uzavřená
Datum vyhlášení výzvy:25.10.2017
Zahájení příjmu žádostí:27.11.2017
Ukončení příjmu žádostí:29.3.2018
Celková alokace:100 mil. Kč
Alokace na váš projekt:0,6 - 15 mil. Kč

Informace:

Dne 29. 3. 2018 byl ukončen příjem žádostí o podporu ve výzvě č. 37 – Modernizace zařízení a vybavení pražských škol II. Celkem bylo předloženo 208 žádostí o podporu v objemu 484 756 617,23 Kč.

Předložené žádosti budou nyní procházet kontrolou přijatelnosti a formálních náležitostí.


Rada hl. m. Prahy schválila dne 24. 10. 2017 vyhlášení výzvy č. 37 Modernizace zařízení a vybavení pražských škol II.

Výzva je zacílena na zvýšení kvality a dostupnosti infrastruktury na školách. Ve výzvě bude podporována modernizace zařízení a vybavení na školách v návaznosti na MAP/KAP. Konzultace projektových záměrů probíhají od 25. října 2017 do 23. března 2018.

Text výzvy č. 37 – Modernizace zařízení a vybavení pražských škol II

Text výzvy č. 37 (verze pro tisk)

 

Povinné přílohy žádosti o podporu (kompletní výčet příloh je uveden v textu výzvy):

 

Povinné přílohy předkládané při předložení žádosti o podporu dle charakteru projektu, tzn. relevantní pouze pro některé projekty (tj. příloha je obsahově či jinak relevantní):

  • Projektová dokumentace
  • Rozpočet stavebních výdajů projektu
  • Územní souhlas, územní rozhodnutí a další dokumenty – dle zákona č. 183/2006 Sb., stavební zákon, ve znění pozdějších předpisů
  • Stanovisko k posouzení vlivů na životní prostředí
  • Doklady o právní subjektivitě žadatele (pokud nedojde k validaci přes IČ v MS2014+)

 

Kritéria pro hodnocení projektů:

 

V souvislosti s vyhlášením výzev upozorňujeme žadatele na související dokumenty, které jsou klíčové pro správné vyplnění žádosti a které doporučujeme pečlivě prostudovat:

 

Časté dotazy:

 

Dále upozorňujeme žadatele, že podklady pro ekonomické hodnocení projektu, tedy Studie proveditelnosti a CBA, jsou přílohy, u nichž žadatel nemá možnost opravy či doplnění v rámci formálního hodnocení. Pokud tyto podklady nejsou předloženy v souladu se závaznou metodikou OP PPR a v požadované struktuře dle této metodiky, žádost o podporu bude vyřazena z procesu schvalování.

Žádost o podporu z OP PPR se zpracovává v elektronickém formuláři v IS KP14+, který naleznete na adrese: https://mseu.mssf.cz.

 

Semináře pro žadatele

Odbor evropských fondů MHMP připravil pro žadatele ve výzvě č. 37 seminář, který se bude konat 21. listopadu 2017 od 13:00 do 17:00 a 30. listopadu 2017 od 9:30 do 13:00, ve Škodově paláci, Jungmannova 35/29, 110 00 Praha 1, v zasedací místnosti č. 201. Registrace na seminář bude možná prostřednictvím webových stránek www.penizeproprahu.cz v sekci Semináře. Seminář 21. 11. 2017 a Seminář 30. 11. 2017.

Seminář pro žadatele – modul CBA

Odbor evropských fondů MHMP připravil pro žadatele ve výzvě č. 36 – Navýšení kapacity předškolního vzdělávání a zařízení pro poskytování péče o děti II a výzvě č. 37 – Modernizace zařízení a vybavení pražských škol II seminář zaměřený na modul CBA.

Seminář se bude konat 30. listopadu 2017 od 14:00 do 15:00, ve Škodově paláci, Jungmannova 35/29, 110 00 Praha 1, v zasedací místnosti č. 201. Registrace na seminář je možná prostřednictvím webových stránek www.penizeproprahu.cz v sekci Semináře.


Poradíme Vám s touto výzvou

    Lenka Pachlová
    Programová manažerka
    lenka.pachlova@praha.eu Více ...
    Nina Bořkovcová
    Projektová manažerka
    nina.borkovcova@praha.eu Více ...
    Jana Olíková
    Projektová manažerka
    jana.olikova@praha.eu Více ...
    Veronika Fialová
    Projektová manažerka
    veronika.fialova@praha.eu Více ...
    Martina Vošvrdová
    Projektová manažerka
    martina.vosvrdova@praha.eu Více ...
    Kristýna Hulová
    Projektová manažerka
    kristyna.hulova@praha.eu Více ...
Harmonogram výzev


Semináře


5.3.2018

Výzva č. 38 – Podpora vzniku a rozvoje sociálních podniků a chráněných pracovišť


Seminář je určen potenciálním žadatelům o dotace ve výzvě č. 38, ve specifickém cíli 3.2 Podpora vzniku a rozvoje sociálních podniků a chráněných pracovišť. Program: 8:45 Registrace účastníků 9:00 Zahájení semináře 9:05 Podpora sociálního podnikání v ČR pokračuje (MPSV) 9:20 Zaměření 38. výzvy pro prioritní osu 3, specifický cíl 3.2

16.2.2018

Seminář: Metodika kalkulace vyrovnávací platby SGEI – termín 16. 2. 2018


Seminář je určen příjemcům a žadatelům, kteří realizují nebo připravují projekty sociálního bydlení, na které se bude vztahovat veřejná podpora v režimu SGEI. K dispozici je vzor formuláře pro kalkulaci vyrovnávací platby. Doporučujeme jeho vyplnění již před konáním semináře, abyste měli možnost přímo na semináři konzultovat konkrétní dotazy/problémy, které jsou spojeny s výpočtem