Výzva č. 38 – Podpora vzniku a rozvoje sociálních podniků a chráněných pracovišť
Prioritní osa: | 3. Podpora sociálního začleňování a boj proti chudobě | Specifický cíl SC 3.2 Posílená infrastruktura pro sociální podnikání |
Stav: | Uzavřená | |
Datum vyhlášení výzvy: | 24.1.2018 | |
Zahájení příjmu žádostí: | 23.2.2018 | |
Ukončení příjmu žádostí: | 23.1.2019 | |
Celková alokace: | 49 mil. Kč | |
Alokace na váš projekt: | 1 - 4 mil. Kč, 0,5 - 2 - mil. Kč (dle typu aktivity) |
Informace:
Rada hl. m. Prahy schválila dne 16. 1 2018 vyhlášení výzvy č. 38 Podpora vzniku a rozvoje sociálních podniků a chráněných pracovišť.
Tato výzva je zacílena na vznik a rozvoj sociálních podniků, včetně podniků propojujících své sociální podnikání s různými formami sociálních služeb (např. s chráněným či azylovým bydlením) či komunitních aktivit. Tato výzva je také zacílena na vznik a rozvoj chráněných pracovišť.
Oprávněným žadatelem v této výzvě může být pouze osoba (právnická nebo fyzická), která je registrovaným subjektem v ČR, tj. osoba, která má vlastní identifikační číslo (tzv. IČO, někdy také IČ), a jejíž datum vzniku je max. 2 roky před předložením žádosti o podporu.
Konzultace projektových záměrů probíhají od 24. 1. 2018 do 23. 1. 2019.
Text výzvy č. 38 – Podpora vzniku a rozvoje sociálních podniků a chráněných pracovišť_po revokaci
Text výzvy č. 38 – Podpora vzniku a rozvoje sociálních podniků a chráněných pracovišť
Povinné přílohy žádosti o podporu, které mají ZÁVAZNOU PODOBU (kompletní výčet příloh je uveden v textu výzvy):
- Studie proveditelnosti (viz Metodika ke zpracování Studie proveditelnosti)
- Podklady pro posouzení finančního zdraví
- Informace o vlastnické a ovládací struktuře žadatele
- Podnikatelský plán
Kritéria pro hodnocení projektů:
Kritéria pro kontrolu přijatelnosti a formálních náležitostí
V souvislosti s vyhlášením výzev upozorňujeme žadatele na související dokumenty, které jsou klíčové pro správné vyplnění žádosti a které doporučujeme pečlivě prostudovat:
- Pravidla pro žadatele a příjemce
- Pokyny k vyplnění žádosti o podporu
- Metodika ke zpracování Studie proveditelnosti (dokument, podle kterého postupuje žadatel o podporu při vyplňování povinné přílohy žádosti Studie proveditelnosti, která je jedním z hlavních podkladů při hodnocení projektu a má povinnou osnovu a věcný obsah)
Dále upozorňujeme žadatele, že Studie proveditelnosti je příloha, u níž žadatel nemá možnost opravy či doplnění v rámci formálního hodnocení. Pokud tato příloha není předložena v souladu se závaznou metodikou OP PPR a v požadované struktuře dle této metodiky, žádost o podporu bude vyřazena z procesu schvalování.
Upozornění: Žadatelé, kteří nemají se sociálním podnikáním mnoho zkušeností, se mohou před přípravou a podáním projektu do výzvy č. 38 zdarma obrátit na konzultanty a experty z této oblasti, případně lze absolvovat stáž v sociálním podniku. Podrobné informace o tomto typu podpory naleznete na webových stránkách Českého sociálního podnikání pod odkazem http://www.ceske-socialni-podnikani.cz/mpsv v rámci projektu Podpora sociálního podnikání v ČR pokračuje. U tohoto projektu jsou uvedeny rovněž kontakty na realizační tým. Projekt je realizován MPSV a pokrývá celou ČR, včetně hl. m. Prahy.
Žádost o podporu z OP PPR se zpracovává v elektronickém formuláři v IS KP14+, který naleznete na adrese: https://mseu.mssf.cz.
Semináře pro žadatele
Pro žadatele připraví odbor evropských fondů MHMP semináře. Termíny konání seminářů budou upřesněny koncem ledna v sekci Semináře.
Semináře pořádané Ministerstvem práce a sociálních věcí
Rádi bychom zájemce o dotaci ve výzvě č. 38 informovali, že Ministerstvo práce a sociálních věcí pořádá v rámci projektu Podpora sociálního podnikání v ČR semináře pro potenciální sociální podniky, které se chtějí realizovat v oblastech gastronomie a environmentálního sociálního podnikání. Semináře jsou zdarma.
Termíny konání seminářů:
- v oblasti gastronomie: 17. 5. 2018 a 28. 5. 2018 od 9:00 do 15:00 hod
- v oblasti environmentálního sociálního podnikání: 14. 5. 2018 a 23. 5. 2018 od 13:00 do 16:00 hod
Kontaktními osobami pro případné dotazy jsou:
Mgr. Šárka Vokálová (sarka.vokalova@mpsv.cz, tel: 770 116 520) a
Mgr. Gabriela Kurková (gabriela.kurkova@mpsv.cz, tel: 770 116 519).
Více podrobností a možnost registrace na semináře naleznete pod těmito odkazy:
- oblast gastronomie: http://www.ceske-socialni-podnikani.cz/socialni-podnikani/aktuality/2880-seminar-jak-uspesne-zacit-podnikat-v-gastronomii
- oblast environmentálního sociálního podnikání: http://www.ceske-socialni-podnikani.cz/socialni-podnikani/aktuality/2886-seminar-enviromentalni-socialni-podnikani
Poradíme Vám s touto výzvou
Semináře
Seminář pro příjemce 48. výzvy (PO 4) Datum konání: 29. června 2022, 9:00-13:00
Odbor evropských fondů MHMP připravil seminář pro příjemce prioritní osy č. 4 k výzvě č. 48 – Modernizace zařízení a vybavení pražských škol III. Registrace na seminář je možná prostřednictvím webových stránek www.penizeproprahu.cz v sekci Semináře: Seminář pro příjemce – výzva č. 48 (PO4) – termín 29. 6. 2022 Čas
Seminář pro příjemce 48. výzvy (PO 4) Datum konání: 12. října 2022, 9:30-13:30
Odbor evropských fondů MHMP připravil seminář pro příjemce prioritní osy č. 4 k výzvě č. 48 – Modernizace zařízení a vybavení pražských škol III. Registrace na seminář je možná prostřednictvím webových stránek www.penizeproprahu.cz v sekci Semináře: Seminář pro příjemce – výzva č. 48 (PO4) – termín 12. 10. 2022 Čas