Výzvy

Dne 18. 10. 2018 nabývá účinnosti ustanovení § 211 odst. 3 zákona č. 134/2016 Sb. o zadávání veřejných zakázek, více informací ZDE   ***   38. výzva – aktualizace informací (k 14. 10. 2018)     ***   

Výzva č. 39 – Zvyšování kvality a efektivity fungování podpůrné inovační infrastruktury III

Prioritní osa:1. Posílení výzkumu, technologického rozvoje a inovacíSpecifický cíl
SC 1.2 Snazší vznik a rozvoj znalostně intenzivních firem
Stav:Příjem žádostí
Datum vyhlášení výzvy:17.1.2018
Zahájení příjmu žádostí:19.2.2018
Ukončení příjmu žádostí:17.10.2018
Celková alokace:600 mil. Kč
Alokace na váš projekt:dotace na projekt je poskytována ve výši 1 - 150 mil. Kč

Informace:

Ke dni 12. 10. 2018 byly do této výzvy podány pouze 3 žádosti o podporu v celkové výši 159 646 333,07 Kč.

Počet žádostí o podporu, které splnily kontrolu přijatelnosti a formálních náležitostí – 2 žádosti o podporu v objemu 89 480 811,40 Kč.

Počet žádostí o podporu, které splnily kontrolu věcného hodnocení – 1 žádost o podporu v objemu 41 927 508,90 Kč.


Rada hl. m. Prahy schválila dne 16. ledna 2018 vyhlášení výzvy č. 39 Zvyšování kvality a efektivity fungování podpůrné inovační infrastruktury III Operačního programu Praha – pól růstu ČR k předkládání žádostí o podporu.

Text výzvy č. 39 – Zvyšování kvality a efektivity fungování podpůrné inovační infrastruktury III

 

Přílohy žádosti o podporu, které mají ZÁVAZNOU PODOBU (kompletní výčet příloh je uveden v textu výzvy):

 

Kritéria pro hodnocení projektů:

 

V souvislosti s vyhlášením výzev upozorňujeme žadatele na související dokumenty, které jsou klíčové pro správné vyplnění žádosti a které doporučujeme pečlivě prostudovat:

 

Řídicí orgán také zpracoval pokyny k vyplnění veřejné podpory v IS KP14+, které naleznete ZDE.

 

Dále upozorňujeme žadatele, že podklady pro ekonomické hodnocení projektu, tedy Studie proveditelnosti a CBA, jsou přílohy, u nichž žadatel nemá možnost opravy či doplnění v rámci formálního hodnocení. Pokud tyto podklady nejsou předloženy v souladu se závaznou metodikou OP PPR a v požadované struktuře dle této metodiky, žádost o podporu bude vyřazena z procesu schvalování.

 

Žádost o podporu z OP PPR se zpracovává v elektronickém formuláři v IS KP14+, který naleznete na adrese https://mseu.mssf.cz.

 

ŘO připravil pro žadatel seminář k této výzvě a ke zpracování CBA, který se bude konat v pondělí 12. 2. 2018. Bližší informace naleznete v sekci Semináře.


Poradíme Vám s touto výzvou

    Vít Čaban
    Programový manažer
    vit.caban@praha.eu Více ...
    Michala Kudrličková
    Projektová manažerka
    michala.kudrlickova@praha.eu Více ...
    Vendula Tylová
    Projektová manažerka
    vendula.tylova@praha.eu Více ...
Harmonogram výzev


Semináře


25.9.2018

Seminář pro příjemce – výzva č. 20 (PO4) – termín 25. 9. 2018


Seminář je určen pro příjemce OP PPR: 20. výzvy, SC 4.1 Navýšení kapacity a zkvalitnění předškolního, základního a středního vzdělávání a zařízení pro poskytování péče o děti do 3 let. Účast na semináři je omezena z kapacitních důvodů, za každého příjemce prosíme, přihlašujte maximálně dva zástupce. Program: pravidla OP PPR pro

31.7.2018

Seminář pro příjemce – výzva č. 20 (PO4) – termín 31. 7. 2018 – ZRUŠEN


SEMINÁŘ BYL ZRUŠEN Z důvodu nízkého zájmu je seminář pro příjemce 20. výzvy plánovaný na 31. 7. 2017 zrušen. Nadále je možné přihlásit se na seminář konaný tento týden ve středu 25. 7. 2018. Pokud Vám tento termín nevyhovuje, ŘO plánuje konat další seminář pro příjemce 20. výzvy koncem srpna či