Výzvy

Avízo k prodloužení výzvy č. 30 - Realizace pilotních projektů přeměny energeticky náročných městských budov na budovy s téměř nulovou spotřebou energie - více v Aktualitách   ***   Průběžný stav věcného hodnocení projektů předložených do výzvy č. 34 – stav k 11. 7. 2018   ***   Byla vydána nová verze Pravidel pro žadatele a příjemce účinná od 3. 5. 2018. Novou verzi včetně přehledu změn naleznete ZDE   ***   

Výzva č. 42 – Zvýšení dostupnosti zařízení péče o děti II

Prioritní osa:4. Vzdělání a vzdělanost a podpora zaměstnanostiSpecifický cíl
SC 4.3 Zvýšení dostupnosti zařízení péče o děti
Stav:Příjem žádostí
Datum vyhlášení výzvy:7.3.2018
Zahájení příjmu žádostí:9.4.2018
Ukončení příjmu žádostí:24.1.2019
Celková alokace:21 mil. Kč
Alokace na váš projekt:942 000 – 7 443 912 Kč

Informace:

Rada hl. m. Prahy schválila dne 6. března 2018 vyhlášení výzvy č. 42 Zvýšení dostupnosti zařízení péče o děti II Operačního programu Praha – pól růstu ČR.

Text výzvy č. 42 – Zvýšení dostupnosti zařízení péče o děti II

 

Povinné přílohy žádosti o podporu, které mají ZÁVAZNOU PODOBU:

 

Specifické pokyny pro žadatele ve výzvě č. 42:

Pokyny k vyplnění žádosti v IS KP14+ u výzvy č. 42 (jednotkové náklady)

 

V souvislosti s vyhlášením výzev upozorňujeme žadatele na související dokumenty, které jsou klíčové pro správné vyplnění žádosti a které doporučujeme pečlivě prostudovat:

 

Žádost o podporu z OP PPR se zpracovává v elektronickém formuláři v IS KP14+, který naleznete na adrese: https://mseu.mssf.cz.

 

Konzultace projektových záměrů probíhají od 7. 3. 2018 do 17. 1. 2019.

 

Souhrnný záznam o docházce dětí a Souhrnný záznam o docházce pečující osoby, která získala v rámci projektu profesní kvalifikaci

vzor Prohlášení o docházce dětí potvrzené rodičem – uvedený vzor není závazný, v případě použití vlastního formuláře je však třeba, aby sestava docházky dítěte byla vyhotovena za každý kalendářní měsíc a prohlášení obsahovalo tyto údaje:

  • registrační číslo projektu,
  • název projektu,
  • název příjemce,
  • identifikační údaje dítěte (jméno, příjmení),
  • údaje o příchodu a odchodu dítěte v konkrétní dny,
  • jméno a příjmení rodiče,
  • datum a podpis rodiče,
  • povinné prvky vizuální identity.

 


Poradíme Vám s touto výzvou

    Lenka Pachlová
    Programová manažerka
    lenka.pachlova@praha.eu Více ...
    Nina Bořkovcová
    Projektová manažerka
    nina.borkovcova@praha.eu Více ...
    Jana Olíková
    Projektová manažerka
    jana.olikova@praha.eu Více ...
    Veronika Fialová
    Projektová manažerka
    veronika.fialova@praha.eu Více ...
    Martina Vošvrdová
    Projektová manažerka
    martina.vosvrdova@praha.eu Více ...
    Kristýna Hulová
    Projektová manažerka
    kristyna.hulova@praha.eu Více ...
    Gabriela Valová
    Projektová manažerka
    gabriela.valova@praha.eu Více ...
Harmonogram výzev


Semináře


31.7.2018

Seminář pro příjemce – výzva č. 20 (PO4) – termín 31. 7. 2018


Seminář je určen pro příjemce OP PPR: 20. výzvy, SC 4.1 Navýšení kapacity a zkvalitnění předškolního, základního a středního vzdělávání a zařízení pro poskytování péče o děti do 3 let, Účast na semináři je omezena z kapacitních důvodů, za každého příjemce prosíme, přihlašujte maximálně dva zástupce. Program: pravidla OP PPR pro

25.7.2018

Seminář pro příjemce – výzva č. 20 (PO4) – termín 25. 7. 2018


Seminář je určen pro příjemce OP PPR: 20. výzvy, SC 4.1 Navýšení kapacity a zkvalitnění předškolního, základního a středního vzdělávání a zařízení pro poskytování péče o děti do 3 let, Účast na semináři je omezena z kapacitních důvodů, za každého příjemce prosíme, přihlašujte maximálně dva zástupce. Program: pravidla OP PPR pro