Nezařazené

V souvislosti s účinností GDPR byla zřízena nová sekce stránek a pro příjemce je vydána nová verze Karty účastníka, bližší informace zde   ***   Seminář pro žadatele z 38. výzvy PO3   ***   Byla vydána nová verze Pravidel pro žadatele a příjemce účinná od 3. 5. 2018. Novou verzi včetně přehledu změn naleznete ZDE   ***   Pro příjemce byla publikována ČJ-AJ Karta účastníka - rubrika Aktuality   ***   38. výzva – aktualizace informací (k 23. 5. 2018)   ***   

Výzva č. 42 – Zvýšení dostupnosti zařízení péče o děti II

Prioritní osa:4. Vzdělání a vzdělanost a podpora zaměstnanostiSpecifický cíl
SC 4.3 Zvýšení dostupnosti zařízení péče o děti
Stav:Příjem žádostí
Datum vyhlášení výzvy:7.3.2018
Zahájení příjmu žádostí:9.4.2018
Ukončení příjmu žádostí:24.1.2019
Celková alokace:21 mil. Kč
Alokace na váš projekt:942 000 – 7 443 912 Kč

Informace:

Rada hl. m. Prahy schválila dne 6. března 2018 vyhlášení výzvy č. 42 Zvýšení dostupnosti zařízení péče o děti II Operačního programu Praha – pól růstu ČR.

Text výzvy č. 42 – Zvýšení dostupnosti zařízení péče o děti II

 

Povinné přílohy žádosti o podporu, které mají ZÁVAZNOU PODOBU:

 

Specifické pokyny pro žadatele ve výzvě č. 42:

Pokyny k vyplnění žádosti v IS KP14+ u výzvy č. 42 (jednotkové náklady)

 

V souvislosti s vyhlášením výzev upozorňujeme žadatele na související dokumenty, které jsou klíčové pro správné vyplnění žádosti a které doporučujeme pečlivě prostudovat:

 

Žádost o podporu z OP PPR se zpracovává v elektronickém formuláři v IS KP14+, který naleznete na adrese: https://mseu.mssf.cz.

 

Konzultace projektových záměrů probíhají od 7. 3. 2018 do 17. 1. 2019.

 

Souhrnný záznam o docházce dětí a Souhrnný záznam o docházce pečující osoby, která získala v rámci projektu profesní kvalifikaci

vzor Prohlášení o docházce dětí potvrzené rodičem – uvedený vzor není závazný, v případě použití vlastního formuláře je však třeba, aby sestava docházky dítěte byla vyhotovena za každý kalendářní měsíc a prohlášení obsahovalo tyto údaje:

  • registrační číslo projektu,
  • název projektu,
  • název příjemce,
  • identifikační údaje dítěte (jméno, příjmení),
  • údaje o příchodu a odchodu dítěte v konkrétní dny,
  • jméno a příjmení rodiče,
  • datum a podpis rodiče,
  • povinné prvky vizuální identity.

 


Poradíme Vám s touto výzvou

    Lenka Pachlová
    Programová manažerka
    lenka.pachlova@praha.eu Více ...
    Nina Bořkovcová
    Projektová manažerka
    nina.borkovcova@praha.eu Více ...
    Jana Olíková
    Projektová manažerka
    jana.olikova@praha.eu Více ...
    Veronika Fialová
    Projektová manažerka
    veronika.fialova@praha.eu Více ...
    Martina Vošvrdová
    Projektová manažerka
    martina.vosvrdova@praha.eu Více ...
    Kristýna Hulová
    Projektová manažerka
    kristyna.hulova@praha.eu Více ...
    Gabriela Valová
    Projektová manažerka
    gabriela.valova@praha.eu Více ...
Harmonogram výzev


Semináře


27.6.2018

Seminář pro žadatele – výzva č. 38 Podpora vzniku a rozvoje sociálních podniků a chráněných pracovišť


Seminář je určen potenciálním žadatelům o dotace ve výzvě č. 38, ve specifickém cíli 3.2 Podpora vzniku a rozvoje sociálních podniků a chráněných pracovišť. Program: 8:45 Registrace účastníků 9:00 Zahájení semináře 9:05 Podpora sociálního podnikání v ČR pokračuje (MPSV) 9:20 Zaměření 38. výzvy pro prioritní osu 3, specifický cíl 3.2

5.3.2018

Výzva č. 38 – Podpora vzniku a rozvoje sociálních podniků a chráněných pracovišť


Seminář je určen potenciálním žadatelům o dotace ve výzvě č. 38, ve specifickém cíli 3.2 Podpora vzniku a rozvoje sociálních podniků a chráněných pracovišť. Program: 8:45 Registrace účastníků 9:00 Zahájení semináře 9:05 Podpora sociálního podnikání v ČR pokračuje (MPSV) 9:20 Zaměření 38. výzvy pro prioritní osu 3, specifický cíl 3.2