Výzvy

Rada hl. m. Prahy dne 26. srpna 2019 schválila navýšení alokace 51. výzvy: ZDE   ***   

Výzva č. 3 – Zvýšení dostupnosti zařízení péče o děti

Prioritní osa:4. Vzdělání a vzdělanost a podpora zaměstnanostiSpecifický cíl
SC 4.3 Zvýšení dostupnosti zařízení péče o děti
Stav:Uzavřená
Datum vyhlášení výzvy:14.10.2015
Zahájení příjmu žádostí:21.11.2015
Ukončení příjmu žádostí:16.12.2015
Celková alokace:90 mil. Kč
Alokace na váš projekt:0

Informace:

Rada hl. m. Prahy schválila dne 13. října 2015 vyhlášení Výzvy č. 3 – Zvýšení dostupnosti zařízení péče o děti Operačního programu Praha – pól růstu ČR k předkládání žádostí o podporu. Výzva se týká Prioritní osy 4 Vzdělání a vzdělanost a podpora zaměstnanosti, Specifického cíle 4. 3 – Zvýšení dostupnosti zařízení péče o děti.

Text výzvy č. 3 – Zvýšení dostupnosti zařízení péče o děti

Vzor smlouvy o financování pro projekty 3. výzvy

 

Povinné přílohy žádosti o podporu, které mají ZÁVAZNOU PODOBU (kompletní výčet příloh je uveden v textu výzvy):

 

Kritéria pro hodnocení projektů:

 

V souvislosti s vyhlášením výzev upozorňujeme žadatele na související dokumenty, které jsou klíčové pro správné vyplnění žádosti a které doporučujeme pečlivě prostudovat:

 

Žádost o podporu z OP PPR se zpracovává v elektronickém formuláři v IS KP14+, který naleznete na adrese: https://mseu.mssf.cz


Poradíme Vám s touto výzvou

Harmonogram výzev


Semináře


19.6.2019

Seminář pro příjemce – výzva č. 37 (PO4) – termín 19. 6. 2019


Seminář je určen pro příjemce OP PPR: 37. výzvy – Modernizace zařízení a vybavení pražských škol II. Účast na semináři je omezena z kapacitních důvodů, za každého příjemce prosíme přihlašujte maximálně dva zástupce. Program: – pravidla OP PPR pro projekty v realizaci – finanční řízení projektů – vykazování indikátorů –

28.5.2019

Seminář pro žadatele k výzvě č. 49 III.


Seminář je určen potenciálním žadatelům o dotaci ve výzvě č. 49 vyhlášené v rámci Prioritní osy 4. Výzva č. 49 je zaměřena na podporu mateřských, základních a středních škol především ve vztahu vytváření inkluzivního prostředí škol a k začleňování dětí a žáků s odlišným mateřským jazykem (dětí s OMJ). Realizace projektů přispěje k