Realizované projekty

Upozorňujeme na vydání aktualizované Přílohy č. 6 Pravidel pro žadatele a příjemce, dostupná je ZDE   ***   Dne 26. 9. 2019 byl ukončen příjem žádostí o podporu ve výzvě č. 49. Více informací ZDE   ***   Od 1. 10. 2019 je účinná nová verze Snížených odvodů, kterou naleznete v záložce „pro příjemce“.   ***   
Filtrovat podle prioritních os:1 2 3 4
Specifický cíl:
Registrační číslo projektu:
Žadatel:
Klíčové slovo:

V Evropě se neztratíme

Cílem projektu je rozvoj v oblastech, které škola určí jako prioritní pro svůj rozvoj a budoucí směřování v oblasti vytváření proinkluzivního prostředí škol a k začleňování dětí a žáků s odlišným mateřským jazykem (dětí s OMJ). ...
Více


Multikulturní šablony pro MŠ Klamovka

Cílem projektu je rozvoj v oblastech, které škola určí jako prioritní pro svůj rozvoj a budoucí směřování v oblasti vytváření proinkluzivního prostředí škol a k začleňování dětí a žáků s odlišným mateřským jazykem (dětí s OMJ). Úkolem je zlepšit komunikaci s dětmi s OMJ a schopnost adaptace dětí na nové ...
Více


Společné vzdělávání na ZŠ Praha 5 – Řeporyje

Cílem projektu je rozvoj v oblastech, které škola určí jako prioritní pro svůj rozvoj a budoucí směřování v oblasti vytváření proinkluzivního prostředí škol a k začleňování dětí a žáků s odlišným mateřským jazykem (dětí s OMJ). Cíle mají být dosaženy prostřednictvím zvýšené péče o žáky s jakýmkoliv znevýhodněním, zejména žáků ...
Více


Modernizace zařízení a vybavení škol MČ Praha 13 – Základní škola Praha 5 – Řeporyje, Od Školy 596

Cílem projektu je udržet vysoký standart kvality výuky, který škola žákům nabízí. Úkolem je zajistit vhodné materiální zázemí pro naplnění ŠVP orientovaným na rozšířenou výuku jazyků. Ve škole je důraz kladen i na ostatní vzdělávací oblasti a obory. Vzdělávání žáků a rozvíjení jejich schopností a dovedností je ve škole komplexní, ...
Více


Podpora inkluze ve školce Mufánkov

Cílem projektu je rozvoj v oblastech, které škola určí jako prioritní pro svůj rozvoj a budoucí směřování v oblasti vytváření proinkluzivního prostředí škol a k začleňování dětí a žáků s odlišným mateřským jazykem (dětí s OMJ). Projekt si klade tyto základní cíle poskytnout dočasnou podporu dvojjazyčného školního asistenta dětem s ...
Více


Poznejme společně svět kolem nás

Cílem projektu je podpora dětí s OMJ, jejich rychlejší adaptace a začlenění do školního kolektivu. Z tohoto důvodu byla zvolena aktivita dvoujazyčného školního asistenta. Aby byla podpora opravdu účelná, je plánováno podpořit pedagogy formou DVPP pro práci s dětmi s OMJ a zahraničních stáží. Získané poznatky budou implementovány nejen do ...
Více


Projektová výuka na Evangelické akademii Praha

Cílem projektu je posílení proinkluzivního prostředí školy v současné multikulturní společnosti, které přispěje k sociální soudržnosti, chápání a respektování sociokulturních rozmanitostí a vztahu k okolnímu prostředí. Cílem projektu je rozvoj empatie, solidarity a respektu mladých lidí k sociokulturní rozmanitosti a k lidem se zdravotním a mentálním hendikepem. Zároveň posílit aktivní ...
Více


Podpora integrace žáků s OMJ na ZŠ Kunratice

Cílem projektu v oblasti personální podpory je zapojení dvojjazyčného školního asistenta na 1,0 úvazku do výuky i mimo ni po dobu 18 měsíců. Školní asistent bude asistovat pedagogům, kteří ve svých ročnících pracují s dětmi s OMJ. Přímá podpora žákům s OMJ bude poskytnuta formou intenzivních kurzů češtiny jako druhého ...
Více


Společně ve škole

Cílem projektu je dosáhnout stavu, kdy děti s OMJ se budou do školního procesu zapojovat s minimem problémů. Škola bude mít prostředky i dostatečně vzdělaný pedagogický sbor, aby tyto děti dostaly maximální podporu. Zároveň se u učitelů i u žáků bude zvyšovat povědomí o multikulturním světě. Za důležité to považujeme ...
Více


Dveře dokořán

Cílem projektu je rozvoj v oblastech, které škola určí jako prioritní pro svůj rozvoj a budoucí směřování v oblasti vytváření proinkluzivního prostředí škol a k začleňování dětí a žáků s odlišným mateřským jazykem (dětí s OMJ). Úkolem projektu je zejména podpora dětí s OMJ a to formou individuálního přístupu školního ...
Více


Naše Evropa

Cílem projektu je rozvoj v oblastech, které škola určí jako prioritní pro svůj rozvoj a budoucí směřování v oblasti vytváření proinkluzivního prostředí škol a k začleňování dětí a žáků s odlišným mateřským jazykem (dětí s OMJ). ...
Více


Inkluze a multikulturní vzdělávání v ZŠ s RVJ K Milíčovu

Cílem projektu je rozvoj v oblastech, které škola určí jako prioritní pro svůj rozvoj a budoucí směřování v oblasti vytváření proinkluzivního prostředí škol a k začleňování dětí a žáků s odlišným mateřským jazykem (dětí s OMJ). Úkolem je zrealizovat přímou podporu dětí s OMJ doučováním, na kterém se budou podílet ...
Více


Za kamarády do světa

Cílem projektu je rozvoj v oblastech, které škola určí jako prioritní pro svůj rozvoj a budoucí směřování v oblasti vytváření proinkluzivního prostředí škol a k začleňování dětí a žáků s odlišným mateřským jazykem. Projekt je cíleně zaměřen na podporu dětí s OMJ a to formou doučování českého jazyka a podporou ...
Více


Rozvoj multikulturního vzdělávání na Konzervatoři Duncan Centre

Cílem projektu je posílit začlenění žáků z různých sociokulturních prostředí do života školy a pomáhat jim při překonávání různých překážek (jazykových i sociálních). Toho lze dosáhnout rozvojem vybavenosti pedagogů při práci se žáky z jiného kulturního prostředí (pedagogové získají zkušenosti prostřednictvím stáží na zahraničních školách i dalšího vzdělávání ).Cílem je ...
Více


Kamarádi z velké dálky

Cílem projektu je rozvoj v oblastech, které škola určí jako prioritní pro svůj rozvoj a budoucí směřování v oblasti vytváření proinkluzivního prostředí škol a k začleňování dětí a žáků s odlišným mateřským jazykem. V projektu je plánováno zapojit práci dvojjazyčného školního asistenta a doučování českého jazyka. Učitelé budou podpořeni formou ...
Více


Rozvoj a stabilita klubů R-Mosty

Cílem projektu je stabilizovat jedno z nejstarších pražských nízkoprahových zařízení pro děti a mládež, jehož počátky sahají do roku 1992. Projekt pojímá obě formy služby, tedy terénní i ambulantní. Terénní formou je streetwork ve speciálně upraveném autobusu Uličník (oceněn magistrátem v roce 2017 1. místem v soutěži prevence kriminality v ...
Více


Vzděláváme se společně

Cílem projektu je rozvoj v oblastech, které škola určí jako prioritní pro svůj rozvoj a budoucí směřování v oblasti vytváření proinkluzivního prostředí škol a k začleňování dětí a žáků s odlišným mateřským jazykem. Úkolem projektu je poskytnutí maximální podpory žákům s odlišným mateřským jazykem tak, aby byli schopni se co ...
Více


Šablony OP PPR pro MŠ a ZŠ sv. Augustina

Cílem projektu je rozvoj v oblastech, které škola určí jako prioritní pro svůj rozvoj a budoucí směřování v oblasti vytváření proinkluzivního prostředí škol a k začleňování dětí a žáků s odlišným mateřským jazykem (dětí s OMJ). Úkolem projektu je cílená podpora žáků s OMJ (díky zapojení dvojjazyčného školního asistenta na ...
Více


Komunitní centrum Jako doma

Cílem projektu je poskytnout alespoň 40 ženám v sociální tísni přístup k adekvátním službám a aktivitám, které reflektují jejich specifické potřeby a na jejichž podobě se aktivně podílejí. Cíle bude dosaženo prostřednictvím realizace komunitně vzdělávacího centra, které bude fungovat na principu participativního a partnerského přístupu v práci se sociálně vyloučenými ...
Více


Multikulturní šablony pro ZŠ Kořenského

Cílem projektu je rozvoj v oblastech, které škola určí jako prioritní pro svůj rozvoj a budoucí směřování v oblasti vytváření proinkluzivního prostředí škol a k začleňování dětí a žáků s odlišným mateřským jazykem (dětí s OMJ). Úkolem je podpořit schopnost pedagogů ZŠ Kořenského vypořádat se s rostoucím počtem žáků s ...
Více