Filtrovat podle prioritních os: | 1 2 3 4 | ||
Specifický cíl: |
Inkluze v MŠ Lojovická
Cílem projektu je rozvoj v oblastech, které škola určí jakoprioritní pro svůj rozvoj a budoucí směřování v oblasti vytvářeníproinkluzivního prostředí škol a k začleňování dětí a žáků s odlišným mateřskýmjazykem (dětí s OMJ). Cílem projektu v mateřské škole je zlepšenísituace při začleňování dětí s odlišným mateřským jazykem do většinovéhokolektivu dětí. ...Více
Inkluze v MŠ Budějovická
Cílem projektu je rozvoj v oblastech, které škola určí jako prioritní pro svůj rozvoj a budoucí směřování v oblasti vytváření proinkluzivního prostředí škol a k začleňování dětí a žáků s odlišným mateřským jazykem (dětí s OMJ). Úkolem projektu v mateřské škole je zlepšení situace při začleňování dětí s odlišným mateřským ...Více
Inkluzivní vzdělávání pro Educanet
Cílem projektu je rozvoj v oblastech, které škola určí jako prioritní pro svůj rozvoj a budoucí směřování v oblasti vytváření proinkluzivního prostředí škol a k začleňování dětí a žáků s odlišným mateřským jazykem (dětí s OMJ). Specifické cíle projektu jsou vytvoření pozic dvojjazyčného asistenta jejichž prostřednictvím dojde k podpoře výuky ...Více
Podpora inkluze v Mateřské škole Paleček
Cílem projektu je rozvoj v oblastech, které škola určí jako prioritní pro svůj rozvoj a budoucí směřování v oblasti vytváření proinkluzivního prostředí škol a k začleňování dětí a žáků s odlišným mateřským jazykem (dětí s OMJ). Projekt si klade za cíl poskytnout dočasnou podporu dvojjazyčného školního asistenta dětem s OMJ ...Více
Více jazyků ve školce
Cílem projektu je rozvoj v oblastech, které škola určí jako prioritní pro svůj rozvoj a budoucí směřování v oblasti vytváření proinkluzivního prostředí škol a k začleňování dětí a žáků s odlišným mateřským jazykem (dětí s OMJ). MŠ Indigo si klade za cíl zvýšení kvality vzdělávání ve své instituci pomocí posílení ...Více
Schola Cultura – rozvoj kompetencí pro demokratickou kulturu ve škole
Cílem projektu je posílit kapacity pro interkulturní vzdělávání ve školách, a to vytvořením nového vzdělávacího kurzu v rozsahu 40 hodin, a dále vyškolením 20 specialistů pro oblast rozvoje kompetencí pro demokratickou kulturu (CDC – Competences for Democratic Culture). Projekt přispěje k rozvíjení didaktických dovedností a znalostí jednotlivých pedagogů k tomu, ...Více
Anežka – pro sebe a pro druhé
Cílem projektu je rozvoj v oblastech, které škola určí jako prioritní pro svůj rozvoj a budoucí směřování v oblasti vytváření proinkluzivního prostředí škol a k začleňování dětí a žáků s odlišným mateřským jazykem (dětí s OMJ). Smyslem celoškolního projektu je rozumět sami sobě, reflektovat sami sebe (své slabé i silné ...Více
Učíme se navzájem
Cílem projektu je rozvoj v oblastech, které škola určí jako prioritní pro svůj rozvoj a budoucí směřování v oblasti vytváření proinkluzivního prostředí škol a k začleňování dětí a žáků s odlišným mateřským jazykem (dětí s OMJ). Cílem projektu je nabídnout všem dětem podporu, kterou potřebují, aby se mohly nadále vzdělávat, ...Více
Odborná příprava průvodců demokratickou kulturou pro školy
Cílem projektu je 15 vyškolených specialistů, tzv. průvodců demokratickou kulturou pro školy. Průvodci jsou vybaveni potřebnými znalostmi, dovednostmi, zkušenostmi a porozuměním potřebným k tomu, aby po skončení projektu mohli podporovat rozvoj kompetencí pro demokratickou kulturu Rady Evropy (CDC ) přímo na konkrétních školách. Splněním cíle dojde k naplnění potřeby posílit ...Více
Inovativní využití mobilních dat pro projektování veřejné dopravy
Cílem projektu je vytvoření softwarového nástroje, který umožní zpracování BigDat od mobilních operátorů jako podkladu pro plánování a optimalizaci veřejné hromadné dopravy. Věcným výstupem projektu bude softwarový systém (vč. HW zajištění) s integrovanou datovou logikou, který umožní využití různých zdrojů dat o pohybu cestujících ve zvolené geografické oblasti a přinese ...Více
Validační a informační systém dopravně – technických informací (VALIDO)
Cílem projektu je vytvoření jednotného systému validace dopravně-technologických informací, který shromáždí dopravní, stavové-a technologické informace z různých inteligentních dopravních systémů a umožní otevřený přístup k dopravním informacím pro modelové plánování, informování dopravními portály, návazné systémy vyšší inteligence pro řízení dopravy a další subjekty třetích stran. ...Více
Brána porozumění
Cílem projektu je zvýšení kvality vzdělávání a podpora proinkluzivního prostředí školy prostřednictvím posílení inkluze v multikulturní společnosti. Projekt přispěje k sociální soudržnosti, chápání a respektování sociokulturní rozmanitosti a vztahu k okolnímu prostředí, k porozumění a toleranci odlišných kultur. Cílem projektu není jen podpora inkluze dětí s odlišným mateříským jazykem, ale ...Více
Výstavba P+R Černý Most
Cílem navrženého projektu je zvýšit atraktivitu užívání městské veřejné dopravy prostřednictvím realizace záchytného parkoviště systému P+R (park & ride) v blízkosti konečné stanice metra B – stanice Černý Most. Realizované parkoviště bude provozováno ve vazbě na následné použití PID. Realizace projektu přispěje k rozšíření kapacity parkovacích míst systému P+R v ...Více
PoC TRANSDISCIPLINÁRNÍCH KOMERCIALIZAČNÍCH KONCEPTŮ PoC ILA III
Cílem projektu je prověrka aplikačního (komerčního) potenciálu využití výsledků vlastního výzkumu a vývoje inovační agentury ILA cestou evaluace („proof-of-concept“) 3 komercializačních konceptů (dále jen KK) formulovaných s využitím přístupu otevřených inovací: 1. KK1 – PGFH (téma: výchova a vzdělávání). 2. KK2 – IncuPlatform(téma: výchova a vzdělávání). 3. KK3 – LegMonitor ...Více
Multikulturní vzdělávání a inkluze v IMSP.
Cílem projektu je zvýšení proinkluzivnosti v IMSP prostřednictvím personální podpory, projektové výuky a komunitních aktivit. Podpora je cílena především na děti, jejichž mateřským jazykem není ani čeština ani angličtina, ve které výuka probíhá, na MŠ i ZŠ je takových dětí min. 6. Cíl reflektuje společnou analýzu oblastí rozvoje IMSP pro ...Více
Společně si rozumíme GPJP
Cílem projektu je rozvoj v oblastech, které škola určí jako prioritní pro svůj rozvoj a budoucí směřování v oblasti vytváření proinkluzivního prostředí škol a k začleňování dětí a žáků s odlišným mateřským jazykem (dětí s OMJ). Cíle projektu v bodech: Nová forma výuky, zvyšování kompetencí pedagogického sboru, prezentace školy, vytváření ...Více
Multikulturní vzdělávání v Mateřské škole Maxík – jazyková škola a jesle, s.r.o.
Cílem projektu je rozvoj v oblastech, které škola určí jako prioritní pro svůj rozvoj a budoucí směřování v oblasti vytváření proinkluzivního prostředí škol a k začleňování dětí a žáků s odlišným mateřským jazykem (dětí s OMJ). Mezi cíle projektu se řadí navázání lepší kontaktů rodičů se školou, díky komunitním setkáním, ...Více
Šablony OP PPR pro MŠ sv. Voršily
Cílem projektu je cílená podpora žáků s odlišným mateřským jazykem, vzdělávání pedagogických pracovníků a zintenzivnění spolupráce s rodiči ve vztahu k vytváření proinkluzivního prostředí škol a k začleňování dětí a žáků s odlišným mateřským jazykem (dětí s OMJ). ...Více
Podpora žáků na ZŠ a MŠ Parentes Praha
Cílem projektu je zejména začleňování dětí a žáků s OMJ a dále vytváření proinkluzivního prostředí škol. Škola a pedagogičtí pracovníci nemají zkušenost se začleňováním žáků s OMJ. Škola se zaměřuje zejména na tuto oblast vytváření proinkluzivního prostředí. ...Více
Šablony OP PPR pro MŠ Bublinky na Praze 5
Cílem projektu je podpora žáků s OMJ (díky zapojení dvojjazyčného školního asistenta a realizaci intenzivních jazykových kurzů ČDJ na MŠ), zintenzivnění spolupráce s rodiči ve vztahu k vytváření proinkluzivního prostředí škol a k začleňování dětí a žáků s OMJ na MŠ. ...Více