Výzvy

   ***   Vyhlášeny semináře pro žadatele ve výzvě č. 28. Více informací: ZDE   ***   Dne 15. listopadu 2017 byla vyhlášena výzva č. 28 Inkluze a multikulturní vzdělávání. Bližší informace naleznete ZDE.   ***   Vyhlášen třetí seminář pro žadatele ve výzvě č. 36 a 37. Více informací: ZDE   ***   Průběžný stav věcného hodnocení projektů předložených do výzvy č. 20 – stav k 13. 11. 2017 ZDE   ***   Harmonogram výzev na rok 2018 (pracovní návrh) - více informací ZDE   ***   Vyhlášen seminář zaměřený na modul CBA pro žadatele ve výzvě č. 36 a 37. Více informací: ZDE   ***   Vyhlášeny semináře pro žadatele ve výzvě č. 36 a 37. Více informací: ZDE   ***   Dne 25. října 2017 byly vyhlášeny výzvy č. 36 Navýšení kapacity předškolního vzdělávání a zařízení pro poskytování péče o děti II a č. 37 Modernizace zařízení a vybavení pražských škol II. Bližší informace naleznete ZDE.   ***   Rada hl. m. Prahy 17. 10. 2017 schválila projekty ve výzvách č. 25, 27 a 40. Jde o projekty z oblasti „Udržitelná mobilita a energetické úspory“ a „Podpora sociálního začleňování a boj proti chudobě". Více info v rubrice Výzvy.   ***   Došlo k aktualizaci harmonogramu výzev na rok 2016. ZDE   ***   Došlo k aktualizaci harmonogramu výzev na rok 2017. ZDE   ***   Dne 20. září vstoupila v účinnost aktualizovaná pravidla pro žadatele a příjemce.   ***   41. výzva - Dne 19. 9. 2017 vydal ŘO důležité upozornění k výkladu bodu č. 4 dané výzvy. ZDE   ***   Zájemcům nabízíme služby nezávislého ombudsmana pro evropské fondy. Své dotazy zasílejte na: ombudsman@penizeproprahu.cz   ***   
Filtrovat podle prioritních os:1 2 3 4Filtrovat podle stavu:vyhlášené
uzavřené
Specifický cíl:

Výzva č. 31 – Energetické úspory v městských objektech – Veřejná doprava

Prioritní osa:2. Udržitelná mobilita a energetické úsporyRada hl. m. Prahy schválila dne 6. června 2017 vyhlášení výzvy č. 31 Prioritní osy 2 Udržitelná mobilita a energetické úspory Operačního programu Praha – pól růstu ČR k předkládání žádostí o podporu. Výzva se týká Specific ...
Specifický cíl:SC 2.1 Energetické úspory v městských objektech dosažené také s využitím vhodných obnovitených zdrojů energie, energeticky efektivních zařízení a inteligentních systémů řízení
Stav:Příjem žádostí
Ukončení příjmu žádostí:31.7.2018
Celková alokace:300 mil. Kč

Výzva č. 30 – Energetické úspory v městských objektech – Inteligentní budovy

Prioritní osa:2. Udržitelná mobilita a energetické úsporyRada hl. m. Prahy schválila dne 6. června 2017 vyhlášení výzvy č. 30 Prioritní osy 2 Udržitelná mobilita a energetické úspory Operačního programu Praha – pól růstu ČR k předkládání žádostí o podporu. Výzva se týká Specifick ...
Specifický cíl:SC 2.1 Energetické úspory v městských objektech dosažené také s využitím vhodných obnovitených zdrojů energie, energeticky efektivních zařízení a inteligentních systémů řízení
Stav:Příjem žádostí
Ukončení příjmu žádostí:31.7.2018
Celková alokace:1 mld. Kč

Výzva č. 16 – ITI – Zvyšování atraktivity užívání městské hromadné dopravy

Prioritní osa:2. Udržitelná mobilita a energetické úsporyRada hl. m. Prahy schválila dne 26. srpna 2016 vyhlášení výzvy č. 16 - ITI - Zvyšování atraktivity užívání městské hromadné dopravy Operačního programu Praha – pól růstu ČR k předkládání žádostí o podporu. ...
Specifický cíl:SC 2.2 Zvyšování atraktivity užívání městské hromadné dopravy
Stav:Příjem žádostí
Ukončení příjmu žádostí:30.3.2018
Celková alokace:600 mil. Kč
Harmonogram výzev


Semináře


13.12.2017

Seminář pro žadatele k výzvě č. 28 II.


Seminář je určen potenciálním žadatelům o dotaci ve výzvě č. 28 vyhlášené v rámci Prioritní osy 4. Výzva č. 28 je zaměřena na podporu mateřských, základních a středních škol především ve vztahu vytváření inkluzivního prostředí škol a k začleňování dětí a žáků s odlišným mateřským jazykem (dětí s OMJ). Realizace projektů přispěje k

6.12.2017

Seminář pro žadatele k výzvě č. 28 I.


Seminář je určen potenciálním žadatelům o dotaci ve výzvě č. 28 vyhlášené v rámci Prioritní osy 4. Výzva č. 28 je zaměřena na podporu mateřských, základních a středních škol především ve vztahu vytváření inkluzivního prostředí škol a k začleňování dětí a žáků s odlišným mateřským jazykem (dětí s OMJ). Realizace projektů přispěje k