Pro žadatele

Avízo k prodloužení výzvy č. 30 - Realizace pilotních projektů přeměny energeticky náročných městských budov na budovy s téměř nulovou spotřebou energie - více v Aktualitách   ***   Dne 21. 6. vstoupil v účinnost Metodický dopis č. 2/2018 ředitele odboru evropských fondů k Pravidlům pro žadatele a příjemce OP PPR, verze 4.3. Více info v rubrice Aktuality.   ***   Náhradní postup pro odesílání depeší v ISKP14+ naleznete v sekci Aktuality   ***   Průběžný stav věcného hodnocení projektů předložených do výzvy č. 34 – stav k 20. 6. 2018   ***   V souvislosti s účinností GDPR byla zřízena nová sekce stránek a pro příjemce je vydána nová verze Karty účastníka, bližší informace zde   ***   Seminář pro žadatele z 38. výzvy PO3   ***   Byla vydána nová verze Pravidel pro žadatele a příjemce účinná od 3. 5. 2018. Novou verzi včetně přehledu změn naleznete ZDE   ***   38. výzva – aktualizace informací (k 19. 6. 2018)   ***   

Žádosti o podporu jsou předkládány elektronicky prostřednictvím aplikace MS2014+, do níž žadatel vstupuje přes portál IS KP14+.

Jak systém funguje?

Po zaregistrování žádosti je systémem automaticky vygenerováno a žádosti přiděleno registrační číslo. Žádost je přijatá automaticky a systém eviduje přesný termín (datum a čas) předložení. Pro každou podanou žádost o podporu je v systému MS2014+ určen příslušný projektový/programový manažer tzv. „manažer projektu“, který bude provádět schvalování kontroly přijatelnosti a formálních náležitostí a bude pracovat s expertními posudky externích hodnotitelů dané žádosti o podporu. Zajišťuje také komunikaci s žadatelem a spolu s finančním manažerem zodpovídá za zajištění administrace až do fáze podepsání Smlouvy o financování. Jako manažerovi projektu jsou mu prostřednictvím MS2014+ zasílány upozornění na přijaté interní depeše a upozornění na události a termíny, které se dané žádosti o podporu týkají.

 

Pro přesměrovaní na elektronické podání žádosti klikněte na tento odkaz